Xifi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg har Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024 (to med 512) og jeg setter inn mine Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs. Når jeg starter Pc-en så logger jeg meg på og når windows har startet (altså kommet til skrivebordet) så restarter Pc-en seg kan noen hjelpe meg? Endret 20. april 2008 av Xificuz Lenke til kommentar
trinep Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024 (to med 512)og jeg setter inn mine Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs. Når jeg starter Pc-en så logger jeg meg på og når windows har startet (altså kommet til skrivebordet) så restarter Pc-en seg kan noen hjelpe meg? Du kan prøve og bytte om på minnebrikkene feks ? Om ikke maskinen din takler ram som er satt inn i hele tatt og loop som du sier ville jeg satt inn den de gamle brikkene og prøvd med en bios oppdatering for så å sette de nye brikkene inn igjen. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Takker for svaret, jeg skal prøve Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Noen som kan noen fine sider å laste ned bios oppdateringer? Lenke til kommentar
trinep Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Finn ut hva hovedkort du har, gå på hjemmesiden og finn siste Bios oppdatering der..Fordel om du feks har original cd`n til HK ditt, ligger ofte et flash program (under "Utilities")som du enkelt oppdaterer Bios med etter at du har lastet ned rett fil... Om du ikke har Cd`n kan du som regel laste ned programmet på siden til HK ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå