Gå til innhold

[Løst] Pc restarter etter mer RAM satt inn.

Xifi

Anbefalte innlegg

Jeg har Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024 (to med 512)

og jeg setter inn mine Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs.

Når jeg starter Pc-en så logger jeg meg på og når windows har startet (altså kommet til skrivebordet) så restarter Pc-en seg kan noen hjelpe meg?

Endret av Xificuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024 (to med 512)

og jeg setter inn mine Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs.

Når jeg starter Pc-en så logger jeg meg på og når windows har startet (altså kommet til skrivebordet) så restarter Pc-en seg kan noen hjelpe meg?

Du kan prøve og bytte om på minnebrikkene feks ? Om ikke maskinen din takler ram som er satt inn i hele tatt og loop som du sier ville jeg satt inn den de gamle brikkene og prøvd med en bios oppdatering for så å sette de nye brikkene inn igjen.

Lenke til kommentar

Finn ut hva hovedkort du har, gå på hjemmesiden og finn siste Bios oppdatering der..Fordel om du feks har original cd`n til HK ditt, ligger ofte et flash program (under "Utilities")som du enkelt oppdaterer Bios med etter at du har lastet ned rett fil...

Om du ikke har Cd`n kan du som regel laste ned programmet på siden til HK ditt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...