trinep Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei Jeg har en HD skjerm 40" tilkoblet pcn og en HK receiver oppå pulten pluss to svære Proson 69 høytalere på hver side av Pc pulten min ... problemet jeg har på skjermen (har prøvd flere skjermer og samme resultatet) er at feks musikkvideoer eller dvd filmer flimrer og hakker som bare pokker .. er dette pga høytalerene at det er magneten osv ? Eller er det strøm ? Har prøvd med ny nettkabel som skulle være skjermet men det hjalp ikke... Om det er fra høytalerene hva gjør jeg da for å bli kvitt dette problemet ? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Første jeg tenkte på var skjermkort driver ? Lenke til kommentar
trinep Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Javel ? Den er fra 2008 men kan godt se om det finnes oppdateringer, jeg har et 7900GT kort, kommer med tilbakemeldinger på om det virker eller ikke senere i kveld.. Endret 18. april 2008 av trinepedal Lenke til kommentar
trinep Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Det hjalp ikke, andre som har flere forslag ?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Prøv å flytt høytalerne en gang og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå