Gå til innhold

Hvordan oppgradere for ca. 3000kr....

Anbefalte innlegg

Jeg ha ca 3000 kr til gode hos Komplett.no.

Jeg har sendt inn skjermkortet mitt (defekt)(iberegnet i tilgodebeløpet).

Har dere noen forslag på hvordan disponere pengene for å få mest ut av gryna??? Jeg spiller mye BF 1942 og lignende spill.

Støy har ingen ting å si i mitt tilfelle....

Jeg lurer også på hva som er forskjellen på "Radeon 9700 Pro, All In Wonder" & "Radeon 9700 Pro, Unlimited Edition" & "Radeon 9700 Pro"..

Takkar & Bukkar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, hadde heller godt for 9700. Da får du sikkert tilbake noe penger, eller så kan du kjøpe noe annet nyttig for de resterende ca800 kr. Ikke mye forskjell fra 9700 og 9700pro.

Men stiller meg skeptisk til at du kan velge nytt, de pleier ikke la deg gjøre det. De gir deg nok bare samme var tilbake.

Lenke til kommentar

Korta er demobruket og kan ikke erstattes... Det andre kortet er et ASUS GeForce Ti4600... Har snakka med komplett på telefon der sa dem at det gikk greit å gjøre det på den måten. Jeg fikk erstattet GainWard Kortet mitt. Gjett hva jeg fikk tilbake??????? Jo, da et "Creative GeForce Ti 4400".

Det anser ikke jeg som et bra bytte!!!!!!!!! :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Det ble 2 x 512MB DDR Pc 2700 Brikker og Raedon 9500 som skal moddes til 9700.... HK kommer seinere..... tror det var et sånn passe klokt valg..... Eller???? :shrug::shrug:

10 spenn på at du ikke får modda det til 9700 :D

(men du får nå modda til 9500 pro)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...