Footy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sitter her med en 2 uker gammel Sort 360 Elite... sånn med 120 gig disk... Har satt opp 2 tv'er og 2 x-boxer og satt oss ned for å spille Army Of Two, noe som er et kongespill. Men litt uti spillet fryser bildet og x-boxen henger seg opp... Når bildet fryser så kommer det en del røde prikker/streker på skjermen. Ingen lamper lyser å blinker på selve konsollen, så det eneste vi kan gjøre er å restarte den. Da funker den i en liten stund igjen, for å så fryse igjen (liten stund: se 15-20 min).. Min første tanke var overoppheting, men skal det ikke blinke noen varsel lamper da? i tillegg til det syntes jeg egentlig den står ganske greit ventilert.. Tips og forslag? (drar på hyttetur nå, så er ikke tilbake for å lese svar før på søndag ettermiddag) Takk takk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 har du den koblet direkte til vegg? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bare returner den så snart som mulig så kan Microsoft sitte å fundere isteden..... Jo fortere du returnerer den jo mindre styr vil dem lage for deg........ sier seg vel selv. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 send den inn, med mindre den fikser seg selv. og er du heldig så får du ein måne gratis gold live. (det fekk eg) håper du ikkje er ein av dei som trenger den kvar dag Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Send søppelhaugen tilbake til MS. Er nesten utrolig at MS har lov å selge vrakgodset Xbox 360 i butikk. Har en selv, og elsker mange av spillene, men konsollen holder en kvalitet som er så utrolig dårlig at det er godt jobbet. Skulle nesten tro MS gjorde det med vilje å lansere en konsoll med et problem med alt. Min har holdt siden lansering, men i blant får jeg lese disk problemer og må renske den. Når jeg avslutter et spill med xbox knappen på kontrollen med å gå til hovedmenyen lager den en lyd som høres ut som om den er rett ved å knekke dvden i to (alle dvdene har overlevd til nå da... men lyden...), nå og da slutter den overprisede wifi tingen å fungere og det er faen ikke lett å få den igang igjen. Dra den inn og ut av Usb pluggen på baksiden til den endelig finner ut at "hei jeg er jo koblet til" og så fungerer igjen. RROD er også en fin ting. Holder den til GTA IV kommer ut ? Kanskje. Hvem vet. Lyd som et lite helikopter. I begynnelsen la jeg ikke så mye merke til det, men iblant så tillater ikke situasjonen at jeg slår lyden opp på maks på annlegget, og når du da først legger merke til lyden irriterer du deg noe inni granskauen. En konsoll som er utrolig dårlig laget, men med de beste spillene som er ute til nå. Bestem selv om du fortsatt tar sjansen på å kjøpe enda en. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har en kompis som har en xbox med eldre hovdekort. Den bråker sinnsykt etter at vi har sett DVD. Da går viftene på full fettings. Jeg antar han har den første versjonen (kjøpt høsten 07, så burde være V.2 av hk). Men han er bare steike uheldig, har opperert noen andre xboxer og de var ikke slik... Men jeg med V.2 av HK, men hva det egentlig er aner jeg ikke, men ikke den nyeste, Siden jeg har Halo Edition så har jeg HDMI. Bare de nyeste versjonen av HK V.3 har HDMI, som feks dagens Arcade og Pro. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Da var jeg tilbake, takk for svar folkens... Begynner å angre på kjøpet generelt. Den er kjøpt på Elkjop, så sånn sett så kan jeg jo bare returnere den innen 30 dager, siden jeg har hatt den i 2-3 uker. Men funker dette nå som den er deffekt? hva skjer da? Kan jeg heve kjøpet fordi den er deffekt? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Siden du har kjøpt den på elkjøp, og det er mindre en 30 dagar siden kjøp, så kan du vel strengt tatt levere den tilbake uten å måtte svare på kvifor du vil det og få pengane dine tilbake. Trur eg ville gjort det samme siden den viser slike teikn. Kjøp deg ny elite etterpå Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 jo, så jeg kan ikke bare levere den inn og få en ny en med en gang i så fall? altså ikke måtte kjøpe en ny en. Siden jeg antar at jeg ikke får igjen penger cash i handa, men at de setter inn penger på konto. Og det tar nok noen dager. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Praksisen før var å gi tilgodelappe, jeg vet ikke hvordan de gjør det nå Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 tilgodelapp? Hvordan kan man evnt. da si "pengene tilbake med gyldig kvitering", for tilgodelapp er jo ikke pengene tilbake.. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du kan heilt sikkert få bytta den i ein ny ein, har ikkje tru på noko anna. Om dei lager noke som helst trøbbel på det så kan du be om pengane. Men, som sagt, trur ikkje dei lager noko problem ut av det. Eg har brukt 30 dagaren ein gang på ein flatskjerm som eg ikkje var nøgd med og eg fekk pengane i handa ved innlevering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå