learntofly Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når du konverteres til BankID, får du beskjed når du logger deg inn i nettbanken. Mao så kan du vanskelig gå glipp av dette. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Skandia banken har også veldig bra, men du har ingen rådgiver du kan snakke med ansikt til ansikt, om du ska låne noe må alt skje gjennom postbanken. I tillegg er skandia sitt bankkort ikkje noe gyldig legemitasjon.Skandia banken har kanskje høyere rente på BSU osv, men like billig gebyrfri som check in Nordea er den ikkje. Hvorfor er ikke bankkortet til skandia gyldig leg.? Og som bankkort kan jeg ikke se det er noen gebyrer i det hele tatt(unntatt VISA's 250,-). Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er ikke gyldig legitimasjon fordi det ikke er bilde på det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Så det koster 250 kr i året for VISA i Skandiabanken altså? Men siden jeg skal ha VISA-kort, altså vanlig bankkonto + en sparekonto, hvilken sparekonto burde jeg da velge? Boligspar for Ungdom? (BSU). Er ikke helt oppdatert på hvilke banker som tilbyr høyest rente når det gjelder sparekonto. Har jo noe å si det også. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er ikke gyldig legitimasjon fordi det ikke er bilde på det Nedtur. Men, Nordea Check-in greiene er gyldig legitimasjon? Eneste jeg ikke liker med Nordeagreiene er at det koster 7kr for å ta ut i minibank som ikke er nordeas. Unødvendig. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er svindyrt for banken når du tar ut i andres minibanker, så det er ikke så rart de tar penger for det. Ta heller ut i butikk. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Så en DnB-reklame på TV nå. 6,25% rente om pengene om du lar de stå til mai neste år. Er det sparekontoer (BSU osv) som slår denne/er i nærheten? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er ikke gyldig legitimasjon fordi det ikke er bilde på det Nedtur. Men, Nordea Check-in greiene er gyldig legitimasjon? Eneste jeg ikke liker med Nordeagreiene er at det koster 7kr for å ta ut i minibank som ikke er nordeas. Unødvendig. Sånn er det stort sett. Men hvorfor ta ut i minibank når man kan ta ut i butikk? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Så en DnB-reklame på TV nå. 6,25% rente om pengene om du lar de stå til mai neste år. Er det sparekontoer (BSU osv) som slår denne/er i nærheten? http://www.norskfamilie.no/wsp/nofa/fronte...&func_id=40 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Siden jeg allerede har brukskonto i DnB, så tar jeg heller å oppretter en sparekonto der enn å starte en ny i Norsk Familie, er bare 0,05% forskjell. Men takk for forslaget! Ser ut som et bra tilbud fra DnB for en gangs skyld. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ja, og så har de jo fjernet den fordømte programprisen sin nå også. Alt man betaler er årsbegyr på Visakortet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Da er jo DnB faktisk opp på siden av Skandiabanken da? (Får studenter vel og merke). Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er check in kunde hos Nordea, kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da er jo DnB faktisk opp på siden av Skandiabanken da? (Får studenter vel og merke). Hvorfor bare for studenter? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har nå skaffet meg nytt kort hos de jeg allerede hadde ungdomskort, nemling SpareBank 1. De har en ganske alright ordning for folk mellom 18 og 20. Visa Parade med 75,- per år. 0,- for varekjøp (Norge og utlandet) og uttak(butikk og hvilken som helst minibank). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Da er jo DnB faktisk opp på siden av Skandiabanken da? (Får studenter vel og merke). Hvorfor bare for studenter? Nei, altså det jeg ville frem til, var at jeg kun hadde sjekket "Student"-pakken Kan hende det er det samme/noe lignende i de andre "pakkene". Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Dnb har blitt en god bank for de aller fleste nå med denne prisfjerningen. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Rentene man oppnår på normale brukskontoer er håpløst dårlige i DnB NOR da. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Joda, men med nettbank er det jo fort gjort å overføre pengene fra brukskontoen til sparekontoen og omvendt. Trenger ikke så mye på brukskortet til enhver tid. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva er egentlig alt dette maset frem og tilbake om at "jeg har X, er jo ikke så verst da" (har egentlig ikke peiling). Det han spurte om var hva som er det mest lønnsomme VISAkortet, og der er vel svaret enkelt: Gebyrfritt + best innskuddsrente http://www.finansportalen.no/ forteller oss at pr. dags dato er det Norwegian Bank med 6.3& innskuddsrente, uten at man trenger å binde noe som helst. At folk engang vurderer disse gamle utsugerne DnB, Nordea osv er beyond me. Dette er banker som lever på apati og naivitet blant kundene sine, og ikke er interessert i å konkurrere i det hele tatt med mindre kundene forlater dem. Og det er det tydeligvis fremdeles folk som er dum nok til å ikke gjøre... Er det rart verden går til helvete når folk f.eks fremdeles VURDERER DnB og Telenor, jeez... skulle tro enkelte hadde begynt å skjønne tegningen nå snart. Så snart du snur ryggen til blir du tatt i ræva av disse børsnoterte statsmonopolene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå