Gå til innhold

Hvilken bank har det mest lønnsomme VISA-kortet?

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skandia banken har også veldig bra, men du har ingen rådgiver du kan snakke med ansikt til ansikt, om du ska låne noe må alt skje gjennom postbanken. I tillegg er skandia sitt bankkort ikkje noe gyldig legemitasjon.

Skandia banken har kanskje høyere rente på BSU osv, men like billig gebyrfri som check in Nordea er den ikkje.

Hvorfor er ikke bankkortet til skandia gyldig leg.?

Og som bankkort kan jeg ikke se det er noen gebyrer i det hele tatt(unntatt VISA's 250,-). Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Så det koster 250 kr i året for VISA i Skandiabanken altså?

Men siden jeg skal ha VISA-kort, altså vanlig bankkonto + en sparekonto, hvilken sparekonto burde jeg da velge? Boligspar for Ungdom? (BSU). Er ikke helt oppdatert på hvilke banker som tilbyr høyest rente når det gjelder sparekonto. Har jo noe å si det også. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke gyldig legitimasjon fordi det ikke er bilde på det :)

Nedtur. Men, Nordea Check-in greiene er gyldig legitimasjon?

Eneste jeg ikke liker med Nordeagreiene er at det koster 7kr for å ta ut i minibank som ikke er nordeas. Unødvendig.

Sånn er det stort sett. Men hvorfor ta ut i minibank når man kan ta ut i butikk?

Lenke til kommentar

Siden jeg allerede har brukskonto i DnB, så tar jeg heller å oppretter en sparekonto der enn å starte en ny i Norsk Familie, er bare 0,05% forskjell. Men takk for forslaget! :) Ser ut som et bra tilbud fra DnB for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Da er jo DnB faktisk opp på siden av Skandiabanken da? (Får studenter vel og merke).

Hvorfor bare for studenter?

Nei, altså det jeg ville frem til, var at jeg kun hadde sjekket "Student"-pakken :) Kan hende det er det samme/noe lignende i de andre "pakkene".

Lenke til kommentar

Hva er egentlig alt dette maset frem og tilbake om at "jeg har X, er jo ikke så verst da" (har egentlig ikke peiling). :shrug:

Det han spurte om var hva som er det mest lønnsomme VISAkortet, og der er vel svaret enkelt:

Gebyrfritt + best innskuddsrente

http://www.finansportalen.no/ forteller oss at pr. dags dato er det Norwegian Bank med 6.3& innskuddsrente, uten at man trenger å binde noe som helst. At folk engang vurderer disse gamle utsugerne DnB, Nordea osv er beyond me. Dette er banker som lever på apati og naivitet blant kundene sine, og ikke er interessert i å konkurrere i det hele tatt med mindre kundene forlater dem. Og det er det tydeligvis fremdeles folk som er dum nok til å ikke gjøre... Er det rart verden går til helvete når folk f.eks fremdeles VURDERER DnB og Telenor, jeez... skulle tro enkelte hadde begynt å skjønne tegningen nå snart. Så snart du snur ryggen til blir du tatt i ræva av disse børsnoterte statsmonopolene. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...