Jann - Ove Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvorfor er det ingen liste over slettede innlegg? Det har forsvunnet noen innlegg til meg uten at jeg har funnet ut hvorfor, og en logg som forteller hvorfor dette skjer hadde vært snedig. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det same seier eg òg. Vert forvirra når det skjer, og startar å leite febrilsk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det skal legges inn notis i aktuell tråd når innlegg blir slettet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) At noen innlegg "forsvinner" uten videre kan ha en helt naturlig forklaring: - dubbel/tredubbletråder som slettes.(har sett 5-6 dubbletråder også) Hvor noen av postene bare sier at vi har flere tråder om samme saken osv.. - advarselhistorikk kan forklare en del. Disse vil ikke bli kommentert her - i noen tråder gis det advarsel om at videre spam/ot slettes uten varsel. - kommentarer om moderering osv. - tråder gjøres usynlige for brukere grunnet mer alvorlige brudd på retningslinjer eller slettes av samme grunn. Dette skjer titt og ofte. - tja? glemt sikkert noen andre naturlige årsaker. Mvh Endret 3. mai 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Så jeg må altså skrive innlegg av så saklig art at de ikke blir fjernet for at den aktuelle tråden skal forbli i mine innlegg? Jaja, får skjerpe meg litt da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Innlegg av typen: *mine innlegg* o.l. går under korte og meningsløse innlegg, og slettes som regel med en notis om dette i tråden. Alternativt kan man legge tråder i favoritter via den Valg-knappen øverst til høyre i alle tråder. Endret 3. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg