nikk0 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vel, er på jakt etter de runde 5-pins phono kontaktene, og trenger også en til "høyttaler" kontakt. RCA plugg vel? Hvor selges slikt løst, vist noen selger det ennå? Legger ved bilde for å illustrere hva jeg leter etter..: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vet ikke hvor man får kjøpt de, men jeg tror jeg har noen liggende Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 De kalles DIN-plugger. Ordet Phone ved den ene er bare for å si at det er der platespiller skal kable til. Se her: http://www.electradeshop.com/pluggdin.htm Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei. Clas Ohlson hadde slike tidligere, men kunne ikke finne noen nå i nettbutikken der. Men hos Elfa har de slike ihvertfall. Bare vær obs på forskjellig plassering av pinnene, du har vel en "D-type" på dine kontakter så vidt jeg ser fra bildet. Nettulf Endret 18. april 2008 av Nettulf Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan også sjekke: www.dynabel.no og Denne Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Disse får du kjøpt på Elfa. Hvis det er kontakt til å lage ledning du er ute etter så skal du ha pol-konfigurasjonen 5D. "stiftpropp". Disse koster 7-8kr stykket. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Takk for mange gode svar.. Noen som kan bistå med ett koblingskjema og? Skulle ha koble til vanlig CD spiller til denne, og den har 2 RCA plugger.. Hvordan skal det da kobles? Er bare 5D. "stiftpropp"'n jeg trenger info på, skulle bare vist hva som er hva på di pinnene der.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) ta en titt på Elfa sine temasider; http://www.elfa.se/se/fakta.pdf på side 13 er det et kort avsnitt om 5polig DIN kontakter. Hvordan pinnene er nummerert og hva som brukes hvor. Vil tippe at de to RCA pluggene i andre enden er henholdsvis høyre og venstre og skal kobles til 3 og 5 eller 1 og 4 avhengig av rettning. 2 er jord. Endret 18. april 2008 av Xell Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ser man det ja.. Takker for bra info .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå