Gå til innhold

Samsung i780, erfaringer/meninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Sikler litt på Samsung i780, noen som har denne som har noe å si om den + - sider osv??

Kom gjerne med meninger og evnt, syntes denne mobilen virker litt spennende, og den var rimelig bra å se på og syntes jeg

Har selv en Samsung i780. Dette er en kjempefin telefon hvis du har behov for alle funskjonene. Den har noen ulemper, som foreksempel at hvis du skal komble deg til et nettverk, så må du først konfigurere instillingene, så må du slå telefonen av og på 1 gang sånn at driverne får den oppdateringen. Det som også er plagsomt er at Samsung kundesupport kan ingenting om Wlan på denne telefonen.

Batteri levetiden er OK. Varer i 2 dager hvis du bruker alle funksjonene ofte. Tar 3 timer å lade den opp igjen.

Touch-skjermen er handy. Den har også en touchpad. Denne er i mine øyne unødvendig med tanke på at du har en touch-skjerm. Du kan slå av denne funksjonen å bruke touchpadden som en 4-veis knapp.

Prisen er ikke så ille for en telefon som har 'alt'. Jeg betalte 2900kr på telebutikken med Freetext abonnement.

Anbefaler deg denne telefonen hvis du har behov for alle funskjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...