Gå til innhold

Nytt Spider-Man-spill på vei (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiderman i plastdeksel = Salg

Spiderman i plastdeksel til alle platformer = Mer salg

win-win.. for noen

Jeg tror at alle spill som blir lansert med lovord om å fungere på alle populære plattformer aldri kan bli noe bra. De må jo bruke halvparten av tiden de har til rådighet til å porte applikasjonen frem og tilbake.

Legg heller fokus på at spillet skal være glimrende til en platform , men vent, penger ja..

Lenke til kommentar

Har nok spilt gjennom Ultimate Alliance en del ganger allerede. :)

Når det gjelder friheten og spidey's klatreegenskaper er det vel neppe bedre enn i Spider-man 2, Ultimate Spider-man og Spider-man 3? Dette er faktisk fjerde GTA-Spidey. ;)

Og for den saks skyld, hvorfor ikke få et Wolverine-spill som dette? Eller X-Men, for den saks skyld. Dessuten er det mange superhelter denne gangen om jeg har forstått det rett, så hvorfor er kun Spidey spillbar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
I Spider-Man: Web of Shadows blir New York invadert av en ondsinnet og uidentifisert fiende.

Hva slags tragisk "trend" er dette?

Hvor mange filmer omhandler ikke akkurat det at USA blir angrepet av noe en fremmed form for "supermakt" som landet til slutt overvinner?

Kan en trekke linjer fra dette, til å skape redsel for "det ukjente"? Prøver de indirekte, satt på spissen, å gjøre den hverdagslige amerikaner mer redd for utlendinger og kjemiske/biologiske angrep? Prøver de å indirekte fortelle folket sitt "vi er best!"?

Hvorfor skal dagens politikk til stadighet bli dratt inn i underholdningsverdenen? Kan ikke den fiktive verden forbli fiktiv, i stedet for å fungere som en eller annen form for vervingskampanje?

Lenke til kommentar

Tviler på at et Spider-Man-spill har noe som helst med politikk , innvandringsfiendtlighet og kjemiske/biologiske angrep på landet å gjøre. At et land blir truet av en fiende har vel vært en del av underholdningsverdenen lenge, og at den fienden er uidentifisert er bare en tvist for å gjøre det spennende.

Lenke til kommentar

vel nå er vel både spillutvikler, helt og lisensholder plassert i usa (for helten sin del, ganske spesifikk i new york).

jeg har igjen og igjen fått inntrykk av at folk fra usa ender opp med å glemme at det er noe utenfor landets grenser.

til det er det for stort. du kan reise fra skiferie til strandferie uten å forlate landet, og oppleve alt fra høye fjell til ørken, sump eller store skoger.

pokker og, jeg fikk en gang fortalt at om ett eletrisk produkt er laget i usa så bør en ikke bli overrasket om strømforsyningen bare håndterer 110V. mens du skal lete lenge etter ett produkt fra europa eller asia som ikke kommer med strømforsyning som tar 110-230V, og bare trenger en pluggomformer for å funke over alt i verden.

Lenke til kommentar

Så lenge de videreutvikler kampsystemet som ble brukt i Spiderman 2 (konsoll) så er jeg med. Om ikke skaffer jeg ikke dette. Ultimate Spiderman og Spiderman 3 hadde elendig kampsystem. Svingemekanismen på Wii var derimot brilliant på nr. 3. Bring tilbake spidersense!

Lenke til kommentar

Spider-man spill vil nok neppe handle om politikk, men i tegneseriene har vi jo Civil War...

Litt morsomt at når verden er truet i amerikanske spill er det stort sett bestandig i New York. Hobgoblin sa jo at landet er for stort til at folk flest husker på at det er noe utenom, så hvorfor ikke utnytte det i et spill? Bare fordi Spider-man tilfeldigvis bor i New York betyr det ikke at samtlige spill er nødt til å foregå der. Har han ikke lov til å dra på ferie lengre? Husker jeg leste en historie der han var i London, for eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg tror kanskje noen har misforstått mitt lille utsagn, og jeg velger derfor å rette på det:

Det faktum at handlingen foregår i New York er for så vidt irrelevant. Prøv heller å bytte ut navnet med "Amerika generelt".

Lenke til kommentar

Men uansett er det en kjedelig trend både i amerikanske filmer og spill. Verden trues, så selvsagt må alt skje i New York av en eller annen grunn.

For å ta et eksempel. Tenk på World In Conflict. Andre verdenskrig gikk ikke helt etter planen, så Sovjetunionen har angrepet USA og verden generelt, og hva ser vi på coveret? Frihetsstatuen. I New York. :p

Men uansett er det en kjedelig trend både i amerikanske filmer og spill. Verden trues, så selvsagt må alt skje i New York av en eller annen grunn.

For å ta et eksempel. Tenk på World In Conflict. Andre verdenskrig gikk ikke helt etter planen, så Sovjetunionen har angrepet USA og verden generelt, og hva ser vi på coveret? Frihetsstatuen. I New York. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...