denix89 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg bestilte en Soundmagus x1500 forsterker på nettet. men når jeg fikk den i posten manglet det en bolt på den enne utgangen til suben. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en slik bolt. Jeg har målt en annen bolt som er helt lik og den er 5mm bred og ca 10 mm lang. Håper på svar. Endret 18. april 2008 av denix89 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hvorfor ikke bare ringe til de du bestilte fra, si at du mangler denne å få de til å sende en til deg fort som svin? også, med bolt mener du den skruen til terminalene. Hvis nettbutikken ikke har lyst å være servicevenlig, så kan du sikkert dra på en jernvare butikk å finne en som kan brukes... Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kjøpte den brukt på QXl og ja, det er skruen til terminalene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bør ikkje være noko problem å kjøpe ei ny skrue på ein jernvarebutikk, Biltema, Clas Ohlson eller liknande. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg sendte en mail til han jeg¨kjøpte den av og han skulle sende meg en nye en, så det gikk greit:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå