romdianer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kanskje litt søkt, men jeg prøver meg allikevel; Vi driver og skal kjøpe 60 års gave til min bestefar og fant denne; http://www.e-bud.no/auction_details.php?na...ction_id=100500 Ville vært midt i blinken for ham, men i og med at den selges på auksjon så har jeg ingen anelse om hva selger har lagt inn som minstepris. Noen som har en anelse om hva noe slikt kan være verdt? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Den er ganske stor og er veldig godt detaljert, samt er den pen å se på. Tror du kan prøve deg på 2200,-. Ikke særlig mindre. Edit: Du må nok over Kr. 2.500,00. Endret 18. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
romdianer Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Takk for det. Har vært i kontakt med selger og ikke vet jeg om hun har for store forhåpninger eller om den faktisk er verdt det, men hun forventer 20-30.000 for denne :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå