Gå til innhold

The Conduit - endelig et Wii-FPS med OK grafikk

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, MP3 er unntaket, men så er det laget av Nintendo og bygger på en gammel Gamecube-engine med noen små effekter lagt til. Dette er third party som har laget en engine fra bunnen av.

Jeg har ikke spesielt tro på selve spillet (folka laget 50 Cent: Bulletproof), men viser litt av potensialet til Wii. Dette er noe ganske annet enn Cruis'n...

Lenke til kommentar

Jeg så det tidligere i dag, og det ser ut til å være/bli blant den beste grafikken til Wii. Det viser jo bare hvor sløve mange utviklere har vært, og dette kommer ikke til å bli det beste Wii kan prestere heller.

Håper andre utviklere lærer av det.

Lenke til kommentar

Vel den tech demoen skulle være bevis nok for at Wii kan faktisk vise bedre grafikk en PS2en. Meget bra. Selv om spillet de lager kanskje ikke høres så interesangt ut, håper jeg det kan bevise at det er mulig og faktisk inspirere andre utviklere til å bruke denne teknologien i andre spill som f.eks et RPG spill. Kunne godt tenkt meg f.eks et Mount & Blade aktig middelalderen spill med sverdfekting. Kunne blitt meget morsomt på Wii.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Dette må jeg si var veldig imponerende (til å være Wii)!

Håper det bare var videoen som fikk det til å se ut som om det var lav FPS...

Lenke til kommentar

Tech-demoen er meget imponerende. Endelig noen som tar i bruk TEV. Wii klarer langt bedre enn det der også. Men absolutt lovende så langt. Bare de får en investor/utgiver nå som kan slenge på med penger. Godt gjort å få det nivået med egne penger, selv om de faktisk er ganske store.

Skal følge med denne.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Det som er imponerende er kanskje ikke så lett å se. Men alt av effekter de har brukt TEV til er imponerende. Dette er akkurat hva den skal brukes til, og burde brukes til av alle utviklere. Mange har dessverre liten interesse å investere tid på den.

Selve spillet i seg selv er ikke imponerende, men dette er laget med et veldig lavt budsjett (de er uten utgiver), og er i tidligst i alfafasen. Noen teksturer er pene, andre ikke. Men dette blir rettet på ganske fort straks de får en utgiver og mer tid.

Vannet er det som er minst imponerende. Selv Rare laget langt bedre med TEV på Gamcube (Star Fox Adventures). Ikke selve refleksjonene, men interaksjonen.

Lenke til kommentar

Virka bra det. Får håpe de satser hardt på å gjøre det til et bra spill. Jeg driter egentlig i historien. Får de det til spillmessig med god kontroll så holder det. Resident evil 4 kontrollen var perfekt for 3dje persons skyter. Kanskje å håpe på for mye, og å kreve en del av et uferdig produkt, men de burde se i retning av res evil og lære av det, selv om det er en annen sjanger.. For den kontrollen var deilig! Perfekt! Kan ikke si det samme om mp3. Føltes litt ukomplett.

Lenke til kommentar

Hvis dette er god grafikk så kan dere ha den for meg. Omtrent like god grafikk som jeg hadde på gamecube for 4-5 år siden. Patetiske greier ...

Hvis jeg ønsker nostalgi så fyrer jeg opp dreamcasten ikke en flunka ny konsoll.

Jeg begynner virkelig å mislike casual gameing.

Lenke til kommentar

Det er ikke god grafikk, det er teknisk god grafikk til å være på Wii. Men den klarer såklart langt mer enn det der uten problemer. Bare vent på hva Factor 5 vil vise fram.

Jeg begynner virkelig å mislike casual gameing.

Du burde heller hate utgiverene.

Several studios have flat-out told IGN that their attempts to make darker software for Wii have been politely declined by a host of big-name publishers. (And we'll have more on another such game in the near future.)
Lenke til kommentar

Tja, Twilight Princess overgikk alle forventninger når det gjaldt det grafiske og jeg klassifiserer det som mye bedre grafisk sett (gjennomført) enn f.eks Oblivion.

Grafikk er ikke bare hvor mange polygoner man klarer å presse inn i bildet og hvor mye man klarer å få det til å glinse i HD kvalitet, for min del er artistisk grafikk 10 ganger viktigere enn teknisk grafikk, teknisk grafikk kan alle med litt tid og penger klare å få til. Artistisk grafikk skiller klinten fra hveten.

Lenke til kommentar
Tja, Twilight Princess overgikk alle forventninger når det gjaldt det grafiske og jeg klassifiserer det som mye bedre grafisk sett (gjennomført) enn f.eks Oblivion.

Grafikk er ikke bare hvor mange polygoner man klarer å presse inn i bildet og hvor mye man klarer å få det til å glinse i HD kvalitet, for min del er artistisk grafikk 10 ganger viktigere enn teknisk grafikk, teknisk grafikk kan alle med litt tid og penger klare å få til. Artistisk grafikk skiller klinten fra hveten.

Jeg er forsåvidt enig. Når nintendo lager spillene selv ser det som oftest bra ut, men dette er på grunn av at nintendo er smarte og kjenner hardwaren sine begrensninger. Er det noen som har sett et nintendo spill med realistiske miljø med ordentlige mennesker? Trukke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...