NoWaX Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Vurderer å handle en DVD-brenner. Har funnet ut av DVD+R vil bli det beste valget for meg. Tenkte på denne NEC DVD-brenneren. Vil ikke denne være helt kurant til mitt bruk? Den viker til å være billig å grei. Noen tidligere erfaringer med denne? Hvilke problemer vil eventuelt oppstå med å velge en billig brenner fremfor en dyr en?s Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Vil anbefale deg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 : - Diverse: Ser du anbefaler, men fortell meg hvorfor du ambefaler den og ikke NEC brenneren? Må ha litt begrunnelse. Har tenkt på en økonomi dvd-brenner, synes det bilr litt dyrt å betale over 2k å frakt i tilegg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har selv den nec-brenneren du linker til, og den funker helt utmerket, bortsett fra at den brenner på 2.4x istedetfor 4x. tydeligvis et kjent problem, da det er flere her på forumet som opplever det samme, og komplett kunne ikke hjelpe. men, pytt. jeg har bare 2.4x plater, og brenneren står i en filserver, så om det tar 20 eller 30 minutter, er ett fett.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har selv NEC 1000, som er enda billigere.. fungerer UTMERKET Kjøp NEC'en du Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ville bare legge til at HP sin 300i brenner faktisk er en NEC-1100a brenner, plextors kommende brenner er også sansynligvis basert på NEC-1100a. Har selv en ND-1100a og den er fungert ok så langt, har ikke fått testet så mye enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå