aklla Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jeg trenger en counter som funker på en vanlig web-side, som ligger lokalt på pc`n. altså uten å ha noe serve/service eller lignende som må kjøre for at den skal funker. er dette mulig og evt hvordan? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 ikke mulig å få til at den f.eks skriver noe til en .txt fil? den trenger ikke vises på siden, bare at jeg kan ta ut hvor mange ganger den har blitt åpnet på en eller annen måte... Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 rein HTML har ingen muligheter for å skrive til fil logisk nok (det er et strukturspråk). Du må nok installere en webserver. Hvis du har det er det en veldig enkel operasjon å skrive en teller. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) kan vel kjøre det som java eller noe kanskje? er ikke noe krav at jeg kjører ren html, men kan ikke kjøre det på en server... edit: gratulerer med post nr 1000 Endret 18. april 2008 av aklla Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kjenner ikke nok til java til å uttale meg om det, men jeg mener fremdeles at det aller beste alternativet er å installere en liten webserver lokalt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Javascript. virker som det mest logiske alternativet, men da javascript ikke kan skrive til lokale filer er nok ikke dette mulig. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Java. Java har vel sikkert lov til å skrive ett eller annet til disk. Tviler dog. I tillegg må du lære deg Java, og Java for web. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det finnes ingen gode klientsideløsninger for å lage en teller, punktum. Hvis det er helt klin umulig å legge inn en webserver, så kan du jo bruke en av de millionene av gratistellerne du finner på internett. Tror det er en del av dem som ikke krever mer enn en JS-snutt eller en img-tag for å funke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 ja, det er helt umulig å få kjørt opp en webserver... jeg har prøvd å finne noe på nett, men har ikke funnet noe som kan kjøres uten server Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 jeg har prøvd å finne noe på nett, men har ikke funnet noe som kan kjøres uten server Hva med StatCounter? Kanskje litt overkill, men har i hvert fall den funksjonen du trenger og er rimelig driftssikkert og enkelt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 jeg har prøvd å finne noe på nett, men har ikke funnet noe som kan kjøres uten server Hva med StatCounter? Kanskje litt overkill, men har i hvert fall den funksjonen du trenger og er rimelig driftssikkert og enkelt. så bra ut den, bare ett stort problem. det der er avhengig av at pc`n er på internett, noe pc`n jeg skal ha det på ikke er Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ok. Da er det umulig. Du kan ikke få både óg. (I det miste ikke i dette tilfellet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå