Joachim_F Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gleder du deg hemningsløst til Soulcalibur IV? Da kan du planlegge sommerferien nå. Les mer Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Denne gangen får du også mulighet til å designe din egen slåsskjempe fra bunnen av, noe som er helt nytt for serien. Um det gjorde jeg da allerede i Soulcalibur 3... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det ikke til Wii? Mener nå de andre var til GameCube? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 grafikkmaterialet er vel justert for HD, og dermed bortkastet på wii hmm, tøy som tar skade. fanservice? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Yes, yes, yes! Elsket toern til gamle Xbox'en, dette er tidenes slåssespill serie (ved siden av Super Smash Bros') Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Himmel og hav for noen atributter på den sloss kjempa, hennes spesialtet er byst hypnose?. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Taki har alltid vært hot ^^ hehe. Dette gleder jeg meg hemningsløst til, tror det kommer til å rokke noe helt sinnsykt Jeg ser dette komme 24.juni til PS3 og X360 i Kanada, i følge VPG that is... PS3 X360 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ubisoft? Regna med det var Namco som stod bak dette, Ubisoft har vel ikke fått en finger med på dette? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ubisoft? Regna med det var Namco som stod bak dette, Ubisoft har vel ikke fått en finger med på dette? Namco lager spillet. Ubisoft er «bare» utgiver i Europa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Tror faktisk dette spillet her blir å finne på Ps3 for min del. Syns kontrollen her egner seg best for denne spilltypen. Dessuten kjenner eg at eg heller vil spille med Darth Vader fremfor Yoda Endret 18. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Synes egentlig det er tåpelig av dem å putte inn Starwars figurer i Soulcalibur IV. Da synes jeg heller de kan skaffe seg rettigheter å lage et standalone spill ala Soulcalibur bare med Starwars figurer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er gøy, dessuten er det da ikke mindre tåpelig å inkludere Heihachi, Link eller Spawn i 2ern? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 sist runde stappet dem inn spawn i xbox utgaven, link i gamecube utgaven og var det gamlekaren fra ett annet slossespill i ps2 utgaven? og dead or alive hadde vel besøk av en kvinnelig master chief på xbox? alt i alt så er ikke dette noe nytt. og om en virkelig vil se en spillserie som har gjort dette til varemerke, sjekk ut super smash bros Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 dette er tidenes slåssespill serie (ved siden av Super Smash Bros') FATALITY! Spøk til side, dette spillet håper jeg klarer å leve opp til forventningene mine. Jeg har ingen anelse om hvor mange timer som gikk i vei med SC II til Xbox. Nå mangler jeg kun en PS3. Det ser ut som skattepengene fikk bein å gå på i år og. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kanskje det er grunnen. Om vi har Yoda på xbox og Darth Vader på PS3, hvem skulle vi hatt på Wii? Obi-Wan? Luke? Wicket? Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Klær som tar skade, ja. Ser ut som klærne til dama på bildet der burde sprekke bare av å se på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Stripperiffic Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ClothingDamage Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 takker, fant den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg