Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Dette var en suksess på et annet forum jeg var på, og tenkte å prøve det her og. Her er tingen: Jeg poster et bilde av min MIGHTY WARRIOR, og du må finne noen eller noe som kan bekjempe ham, og poste et bilde av dette. Forklar gjerne hvordan og hvorfor din kriger er så mye mektigere enn min. Her er min kjempe - George Bush. Han har at svært arsenal av våpen, 300 millioner potensielle krigere og ingen samvittighet. Få se om dere klarer gjøre motstand. EDIT: Kanskje flytte denne tråden til "lekeplassen". Endret 18. april 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Her er min kriger og hans toalettpapir Det finnes vel et par tusen eksempler på nettet om hvorfor han er mektigere enn din Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 game over? Tror det ;D Chuck eier da Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 lol. Kanskje regelen bør være at Chuck ikke kan brukes men fant nettopp at dette er gjort i den andre kategorien allerede... går og poster der jeg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Stenges da vi allerede har en slik tråd i Lekeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg