Bone Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann! Min gitar ser ut til å ikke være helt 100 % i GH3 lengre.. Har absolutt ikke brukt den "hardhendt", ei heller har jeg brukt den så mye.. Jeg merker det godt når jeg gjør følgende; Holder f.eks GRØNN og GUL knapp inne lenge, så blinker GUL veldig mye (som om jeg trykker på knappen), mens GRØNN er stabil.. Og jeg merker det ofte når jeg spiller også, for jeg får en del feil, og "sleivtrykk" (og det er ikke BARE fordi jeg er dårlig! ).. Så.. hvordan går jeg frem for å bytte? Er det bare å stikke til Platekompaniet med kvittering å få byttet? Eller er det noe annet hokus pokus som må skje? Takker Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta med gitaren og kvittering til butikken der du kjøpte den. De har jo ingenting de skulle sagt. Virker den ikke, så virker den ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg må si det er litt skummelt hvor lite enkelte folk vet om forbrukerrettighetene sine (ikkeno vondt ment Bone). Det er en soleklar reklamasjonssak og da er det bare å stikke ned til butikken. Det kan være de forsøker å avskrive deg med at du heller kan ta kontakt med Microsoft direkte (eller hvem det nå er som står for service) men det er bare en måte å avvise deg på. Du kan KREVE at de(butikken) skal håndtere all reklamasjon fra din side. Det er butikken du kjøpte den av, derfor forholder du deg til butikken. (Dog det KAN være at du får raskere hjelp/bedre service ved å ta direkte kontakt med produsent, men hvis det volder deg store vansker å sende selv e.t.c. så lar du butikken ta seg av reklamasjonen, så får de styre på sånn de vil ) Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den gitaren er drit dårlig, jeg bruker bare X-plorer gitaren nå Star poweren bruker seg av seg selv på den sorte gitaren. Får aldri spart på den den kommer med en gang jeg får. har bytta den 2 ganger, vil ikke bytte igjen :S nå får det være nok. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 No offence taken, MrLee Men, da er det bare å grave frem kvitteringen å rusle bort da.. Ja, hørt det er en del feil med gitarene.. Synes også "gripebrettet" sitter litt løst på selve kroppen.. hmm.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Relevant lesestoff: Trøbbel med GH3 gitar til Xbox 360? Alt for sesitiv sensor på tilting på Guitar Hero 3 gitar Guitar Hero III- problem med gitaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå