The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei . Som tittelen sier så har jeg et lite problem med 'Min Datamaskin'. Problemet er ikke noe serlig plagsomt, men er jo kjekt å ha det i orden uansett. I går så skjedde det noe som jeg ikke klarer å finne ut av, men hvertfall så forsvant teksten på alle harddisk partisjonene og CD / DVD stasjonene fra min datamaskin når jeg bruker Miniaryrbilder som Visning. Alle andre visnings alternativer funker som det skal. Her kan du se hva problemet er: http://privat.bluezone.no/tomhelge/Other/m...skinproblem.png Noen som vet hva som er problemet her, og hva jeg må gjøre for å få teksten tilbake? Hilsen Terminator 3. Endret 18. april 2008 av Terminator 3 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hm, hvorfor ikke bare bruke en annen visning? btw, pcn din er varm :/ Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Høyreklikk -> Vis -> Fjern haken for Skjul filnavn. Burde vell funke tenker jeg. Liten edit: Funker nok bare under vista når jeg tenker meg om. Endret 18. april 2008 av Heatseeker Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hm, hvorfor ikke bare bruke en annen visning?btw, pcn din er varm :/ Det er skjermkortet mitt som er varmt . Er bare 26-28 grader inni maskinen (Kabinettet) Men ja, jeg liker Miniatyr visningen på selveste Min Datamaskin. så er derfor jeg lurer. Endret 18. april 2008 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Var en bruker her på jobben ( ) som fikk det problemet... Fant egentlig ikke ut av det, men det gikk bort dagen etter. Prøvd å starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Var en bruker her på jobben ( ) som fikk det problemet... Fant egentlig ikke ut av det, men det gikk bort dagen etter. Prøvd å starte maskinen på nytt? Ja prøvde å starte maskinen på nytt, og det hjalp ikke . Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sikker på at det ikke er themet du bruker som lager problemer? Prøv å sette standard Windows theme igjen, restart eventuelt og se om teksten kommer tilbake. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Sikker på at det ikke er themet du bruker som lager problemer? Prøv å sette standard Windows theme igjen, restart eventuelt og se om teksten kommer tilbake. Jeg har nå prøvd med det vanlige themet, og startet maskinen på nytt. Og det var ingen forskjell. Så er ikke bare bare å si hva som er problemet da. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Noen som har noen anelse på hvordan man kan fikse dette? Har prøvd å skifte themes, skifte til standard theme osv, skifte på font størrelse. Men ingenting nytter . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hold inne Ctrl når du velger Miniatyr. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hold inne Ctrl når du velger Miniatyr. Litt sent svar, har brukt Windows Server 2008 de siste dagene nå . Men ja, det funket ikke ved å holde inne CTRL, det funket ved å holde inne Shift knappen mens jeg velgte Miniatyrbilder. Så takk for tipset . Da sier jeg denne topic'en som over, og sletter da bildet jeg har på min FTP. Endret 23. april 2008 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå