Gå til innhold

Problemer med å knytte word til vedlegg!

YaegeR

Anbefalte innlegg

Heisann. dette er problemet ::>

hadde works installert på pc, men windows hadde satt wordpad til å åpne alle filer som jeg får i vedlegg, fikk satt det til works. Jeg har nå kjøpt meg office 07 pakken. da vil jeg selvfølgelig ha vedleggene åpnet i word. Da jeg prøvde samme metode som forrige gang ( lagre vedlegg på skrivebord, så åpne i, og alltid åpne program med word ) trodde jeg alt var greit. da jeg skulle åpne vedlegg kom denne feil melding ! ::

Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. dette er problemet ::>

hadde works installert på pc, men windows hadde satt wordpad til å åpne alle filer som jeg får i vedlegg, fikk satt det til works. Jeg har nå kjøpt meg office 07 pakken. da vil jeg selvfølgelig ha vedleggene åpnet i word. Da jeg prøvde samme metode som forrige gang ( lagre vedlegg på skrivebord, så åpne i, og alltid åpne program med word ) trodde jeg alt var greit. da jeg skulle åpne vedlegg kom denne feil melding ! ::

Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet

videre sto det : for angivelse av tilknytninger.

beklager at jeg skrev 2 innlegg men pcn nekta meg å redigere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...