YaegeR Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heisann. dette er problemet ::> hadde works installert på pc, men windows hadde satt wordpad til å åpne alle filer som jeg får i vedlegg, fikk satt det til works. Jeg har nå kjøpt meg office 07 pakken. da vil jeg selvfølgelig ha vedleggene åpnet i word. Da jeg prøvde samme metode som forrige gang ( lagre vedlegg på skrivebord, så åpne i, og alltid åpne program med word ) trodde jeg alt var greit. da jeg skulle åpne vedlegg kom denne feil melding ! :: Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Heisann. dette er problemet ::> hadde works installert på pc, men windows hadde satt wordpad til å åpne alle filer som jeg får i vedlegg, fikk satt det til works. Jeg har nå kjøpt meg office 07 pakken. da vil jeg selvfølgelig ha vedleggene åpnet i word. Da jeg prøvde samme metode som forrige gang ( lagre vedlegg på skrivebord, så åpne i, og alltid åpne program med word ) trodde jeg alt var greit. da jeg skulle åpne vedlegg kom denne feil melding ! :: Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet videre sto det : for angivelse av tilknytninger. beklager at jeg skrev 2 innlegg men pcn nekta meg å redigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå