P0nduz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei Lurer på hvilke geniale programmer dere brukere har på deres windows telefoner:) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 ligger der som standard:p Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 /bump Har også lyst å vite hva folk har på WM mobilene sine siden jeg nettopp fikk min I780 idag Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 vel.. Jeg har etter mye fram og tilbake endt opp på følgende: Opera PocketPutty eWallet Spb Backup Spb Pocket Plus Google Maps Pocket Controller NCH Swift Pocket Talk (ip telefon klient) TCPMP The Core Pocket Media Player Visual GPS Pocket Informant Total Commander en god porsjon av disse er payware, men jeg ble lei av å lete, og de er virkelig verdt det for min del. Jeg kjører Windows Mobile 5 btw. Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 http://3dtracking.net/ er et fiffig program Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Da var det min tur ja.. For øyeblikket har jeg dette installert på min HTC Touch: - 3D Hunting Grizzly PDA (spill) - Aces Texas Holdem Poker (spill) - ScummVM m/ Monkey Island - CorePlayer - Google Maps - Frontier Darxide EMP (spill) - OmniGSoft Mini-Kayak 1.1 (spill) - OminGSoft Mini-Dogfight 1.4 (spill) - SPB Weather - SPB Pocket Plus - SPB Mobile Shell 2.0 - SPB Insight - SPB Phonesuite - Chi Tai Dang BatteryStatus - PPCSoft psShutXP - Virtual Spaghetti Vspainter LE - Total Commander - Line Rider (spill) - ClearTemp - PMC TodayShrink - Oxios Memory - PocketScreen - WinAmpaQ - WkTask - WM5Storage - Opera Mini - Opera 8.65 Det var vel det! Endret 24. april 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
oddli Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvor kan jeg laste ned programmer til windows telefonen min? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pocket PC (de med touchscreen) eller Smartphone? (uten touch) Lenke til kommentar
oddli Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pocket PC (de med touchscreen) eller Smartphone? (uten touch) Jeg har Pocket PC (touchscreen), HTC Touch Cruise Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da kan du ta en titt her og her Lenke til kommentar
oddli Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da kan du ta en titt her og her Hmm, avanserte sider. Skjønte nesten ingenting. Men takk i allefall Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hehe.. Neida, det er langt fra avansert Litt rotete ja! Men du finner ting etterhvert. Alt er gratis på sidene btw. Det finnes selvfølgelig flere sider, som er mer oversiklige. Du kan da spørre Mr. Google om han vet. Skriv f.eks "PPC apps" Lenke til kommentar
kolli_93 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg skjønte heller ingenting av sidene:p Skal jeg legger hele .zip filen inn på telefonen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 De gangene jeg har lasta ned et program så har jeg pakket det ut(zip filen), startet installasjonsfilen og plugget tlf til PC-en. Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er 2 forskjellige måter å installere programvare på en windows mobile. 1: det finnes en setup.exe inkludert. Disse programmene kan installeres på din stasjonære/bærbare datamaskin. Den vil da sørge for å installere programvaren på mobilen når du kobler denne til ActiveSync. 2: Programmet kommer som en .cab fil. Disse programmene kan installeres direkte på telefonen. Disse krever også litt mer kunnskap da de krever at du vet hvordan du får overført filer til telefonen. Når fila ligger på enheten, er det bare å klikke på den i utforsker så vil den installeres. Håper dette hjalp med å avklare litt. -blc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå