BlasterFX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg sliter litt her... I Adobe Elements 6.0 er det funksjon for å dele bilder direkte til Flickr og/eller SmugMug. Funksjonen "Adobe Partner Services" (Edtit -> Preferences) tar seg av dette. Jeg har fulgt oppskriften her, men verken Flickr eller SmugMug dukker opp. Noen som har hatt samme problem eller har forslag til løsning? //BlasterFX Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg sliter litt her... I Adobe Elements 6.0 er det funksjon for å dele bilder direkte til Flickr og/eller SmugMug. Funksjonen "Adobe Partner Services" (Edtit -> Preferences) tar seg av dette. Jeg har fulgt oppskriften her, men verken Flickr eller SmugMug dukker opp. Noen som har hatt samme problem eller har forslag til løsning? //BlasterFX Hvor langt kom du i oppskriften? NB, det er et menyvalg under Options der du velger område du bor, for at Elements skal kunne gi deg tilpassede tjenester. Eks hvis du velger papirkopier, skal du få en i samme land, i det minste. Norge er jo ikke inne uansett, men prøv å sette den til USA hvis den ikke er det. Denne tjenesten har jo ikke noe med hvor du er å gjøre, men test likevel, i tilfelle de har vært så dumme å låse den til et område... Ellers skal jeg prøve på min hjemmemaskin i helgen. Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Det gjorde susen! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå