SUNDI Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei folkens! Noen som har siste nytt vedr. xbox live? siste jeg hørte så blir det ikke lansert i Norge før mai-juni? Norge skulle komme i en 2-ranks pulje pga. dårlig bredbånd dekning. "store" land som Frankrike Englans og Sverige skulle få tillgang i medio mars...Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? evnt annen info om xbox live: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 jeg kan bekrefte at det har blitt utsatt, hvor lenge til det kommer vet jeg ikke, kommer sikkert rundt mai. det at norge har elendig tilbud på bredbånd kan vel ingen si meg imot på.. dekningen er jo mildt sagt crappy. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det har blitt "lovet" XBOX Live til Norge, Sommeren 2003. Lenke til kommentar
cow Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 det kommer i mars har jeg hørt iallefall!! Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 den kommer til sverige i mars . Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor ikke bare bestille kit'en fra sverige? Jeg har hatt xbox live siden jul 8) Lenke til kommentar
SUNDI Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Er det ikke en pr. husstand, eller en pr telefon (eller noe i den duren) Er det så lett at en bare kan gå inn i en butikk å kjøpe en, det gikk ivertfall ikke i England. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det ikke en pr. husstand, eller en pr telefon (eller noe i den duren) Er det så lett at en bare kan gå inn i en butikk å kjøpe en, det gikk ivertfall ikke i England. Han som hjalp meg med å få kjøpt en xbox live test drive kit, hadde jo til sammen bestilt opp 8 kit'er på sitt navn, så jeg vil nok regne med det ikke bare er 1pr. husstand.. Dessuten er det jo svært mange som kjøper to kit's med en gang, slik at kompiser kan spille med headset også. En ting du må huske på er at hvis feks. kjøper kit'et fra england på du skrive inn et gyldig postnummer i englang, hvis det er fra sverige, må du skrive inn et gyldig postnummer i sverige også videre.. Ghost recon ruler sinnsykt på live! Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har et spørsmål angående Xbox-Live. Hvordan betaler man for tjenesten? Er det slik at man betaler en gang i måneden? Eller varer tjenesten et helt år? (Xbox-Live ser ut til å banke PS2 sitt internett tilbud, må seriøst investere i en Xbox snart) Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvordan betaler man for tjenesten? Er det slik at man betaler en gang i måneden? Eller varer tjenesten et helt år? Står litt forklart i andre avsnitt i denne featuren som vi publiserte i fjor: http://www.gamer.no/features/xbox_room_02/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå