Nightflyer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blutselig når jeg skulle bruke daemon tools merket jeg at den emulerte stasjonen ikke var der, og da jeg skjekket enhetsbehandleren var alle cd og dvd rom uten drivere, prøvde og avinstalere daemon tools men det fungerte heller ikke. Prøvde også Alcohol 120% men samma problem der også. Noen som har vært borti det samme? eller har en løsning? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mener du at bare de virituelle drevene forsvant eller de fysiske også? Isåfall bør du sjekke for filterdrivere for klasse og enhet på både kontrolleren og enheten selv. Dette kan du gjøre i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Mener du at bare de virituelle drevene forsvant eller de fysiske også? Isåfall bør du sjekke for filterdrivere for klasse og enhet på både kontrolleren og enheten selv. Dette kan du gjøre i enhetsbehandling. både de virtuelle og de fysiske, har prøvd og oppdatere driverne men får beskjed at de beste driverne før enheten er allerede instalert. Har også slått av maskinen og koblet dvd romen på nytt, men uten at det hjalp Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da bør du sjekke for Filterdrivere som sagt. Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 hehe, hvordan? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg har skrevet litt mere inngående om filterdrivere her Endret 18. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå