Fjellsboe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kjøpte denne (http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80956) for å kjøre den på mitt ABIT IX38-QuadGT. Når jeg har koblet den til og slått på strømforsyningen, lyser hovedkortets lysdioder opp som vanlig som indikerer at det er strøm, men når jeg slår på powerknappen på pc`en eller hovedkortet, så får jeg bare postcode 8.2 som betyr Enable ATX power supply. Jeg har forsøkt å restarte cmos og alle atx kabler er plugget i. Har forsøkt andre strømuttak i tillegg. Når jeg kobler tilbake min Mist 500w så fungerer den helt fint og pc`en booter uten problemer. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Prøv å koble på 12V og den andre litt mindre til HK. Og koble fra alt annet inkl. skjermkort. Start opp og se om det blir noe liv/lyd. Om ikke kan du med rimelig stor sikkerhet si at det er noe med strømforsyningen. Så fortelle MPX at du vil returnere et DOA produkt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Haha, ingenting er mer irriterende enn det En som spør etter noe, så svarer han ikke videre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå