EX-adrin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg driver og skal prøve og sette oppe tynn klient server ved hjelp av edubuntu. Men jeg får opp: PXE-T01: File Not Found PXE-E3B: TFTP Error - File Not Found PXE-M0F: Exiting Intel Boot Agent Noen som har prøvd og gjort dette før og løst den feilen? mvh EX-adrin Endret 27. april 2008 av EX-adrin Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det der er et tegn på at enten den ikke har kontakt med server, eller at bootfilen fra servern ikke kan finnes. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) okay så pass har jeg forstått. for nå jeg set i opd mappå i filsystemet så ska denne ligge er /opd/ltsp/pxelinux.0 men pxelinux.o ligger ikke i den mappen. det ser ut som at den ikke har blitt addet under installasjon. Endret 18. april 2008 av EX-adrin Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke helt kjent med eubuntu's måte å gjøre dette da jeg vanligvis jobber med skolelinux. Men jeg vet at på skolelinux ligger dette under /opt/ltsp/pxelinux.0 Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 det er der det egentli skal ligge på edubuntu også. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 fikk det til. Så saken er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå