Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Herlig jente, herlig kropp, men?

sxs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter kan gjerne ha hår over alt, bare ikke på musa, som sagt - jeg vil ikke ha hår i maten.

Unnskyld, men.. Under armene?

Edit: Kanskje spore litt tilbake på topic. >.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jenter kan gjerne ha hår over alt, bare ikke på musa, som sagt - jeg vil ikke ha hår i maten.

Unnskyld, men.. Under armene?

Edit: Kanskje spore litt tilbake på topic. >.<

Ærlig talt så driter jeg i om ei jente har litt hår under armene, på armene, på leggene osv, så lenge hun ikke holder det borte fra musa.

Lenke til kommentar

Er så glad jeg er lys og har lite hårvekst på kroppen. Å barbere armene og lårene har aldri vært noe jeg har måttet vurdere engang .

Synes jeg ser for meg at det er rimelig trist å måtte barbere hele kroppen bortsett fra mage, bryst og rygg.

Jeg barberer meg under armene og der nede ofte, og litt sjeldnere på leggene. Nå om vinteren har jeg holdt meg til å barbere leggene en gang iblant bare :)

Lenke til kommentar

ettersom jeg selv ikke liker hår i suppa, og fordi jeg annser det mest renslig foretrekker jeg barbert. har selv sittet i nesten samme situasjon som trådstarter, bortsett fra at jeg da er jente. det beste rådet er faktisk kanskje å vente litt til dere blir bedre kjent og tryggere på hverandre. da dere føler dere rimelig trygge på hverandre kan dere rett og slett snakke litt friere om hva dere liker og ikke liker, slik kan komme naturlig hvis man går inn for et åpent forhold.

da jeg fortalte vedkomne hvorfor jeg selv barberte ble det et mer naturlig valg også for ham... ergo var problemet løst. et lite problem behøver ikke lages stort, komunikasjon er rett og slett en vinner om man bygger opp en trygg ramme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...