Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du gir faktisk ikke noe annet svar på det enn at: "Situasjonen hadde vært annerledes om han hadde skrevet "jeg har vært sammen med en jente en stund nå, men vil gjerne at hun skal ta vekk litt hår, for det er turnoff for meg."" Jeg mener at man kan snakke om sånt før man har vært sammen en stund, det mener tydeligvis ikke du, så der får vi vel bare være uenige. At en natt er i minste laget skal jeg være enig i, men når de har holdt på litt til og fra i et par uker, synes jeg det ville vært naturlig. ja, det har da jeg aldri sagt noe på!? Du sier deg jo selv enig i det samme som jeg reagerte på.. hva vil du frem til egentlig? kverrulere? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor er trådstarter forresten? Hadde det ikke vært en idé om han hadde stukket innom sin egen tråd en gang i blant? Det er dårlig gjort å slenge ut en biff til bakgårdsbikkjene og så la dem slåss om den mens man løper sin vei. Siden det er så mange kjønnshår radikale ekstremister her inne så er det ikke rart trådstarter bare lot kampbikkjene holde på alene. "I filled my pillow with pubic hair and had the wildest dream ever" :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ja, det har da jeg aldri sagt noe på!? Du sier deg jo selv enig i det samme som jeg reagerte på.. hva vil du frem til egentlig? kverrulere?Nei, jeg sier meg ikke enig i det du reagerte på. I hvert fall ikke du skrev at du reagerte på, som er det jeg har å forholde meg til, da jeg ikke er tankeleser. Jeg har allerede sagt det jeg vil frem til når det gjelder deg og argumentasjonen din, i mitt foriige innlegg: "... Å tipse trådstarter om det, synes jeg ville vært mer naturlig enn å bruke tråden til å poste hatinnlegg mot menn som ikke liker hårete damer. " Det står i det forrige innlegget mitt. I stedet for å tipse trådstarter om hva han kan si, men at han bør vente noen uker med å si det, bruker du tråden til å trykke ut overskuddshat mot menn som har preferanser du tilsynelatende ikke liker at du har. Eller synes det er greit at de har, så lenge de ikke sier dem. Men du er allikevel for kommunikasjon om sånt, sier du. Samtidig som du ikke er nådig mot de som skulle finne på å tenke på å si sånt. Så kan du kalle det og kverulere. All den tid jeg hverken vingler frem og tilbake, eller plukker enkelte setninger ut av sammenhengen og dropper å svare på resten av innlegget jeg siterer, mener jeg at jeg debatterer ryddigere i denne tråden enn du gjør. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 "I filled my pillow with pubic hair and had the wildest dream ever" :!: So you're running an intimate barber shop? Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg var ikke klar over at jenter hadde så hårete lår at de trengte å barbere dem? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 NgZ: Men jeg bare gidder ikke gjenta meg selv hele tida. Du får mene hva du vil og komme med akkurat det du føler for, men ikke forvent at jeg svarer deg på hver minste lille ting eller svarer deg i det hele tatt, for jeg gidder bare ikke. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du gadd jo å svare på at du ikke gidder å svare han. Hvem gidder det? Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Trenden er jo switcha nå da, menna er mer glattbarberte enn kvinnene for tiden Sosser & Pretty Boys! Hvorfor forventer dere kvinner at vi menn skal være glattbarberte når dere selv ikke alltid er det? Endret 23. april 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Trenden er jo switcha nå da, menna er mer glattbarberte enn kvinnene for tiden Sosser & Pretty Boys! Hvorfor forventer dere kvinner at vi menn skal være glattbarberte når dere selv ikke alltid er det? Hvorfor skal alltid vi forvente at jentene skal være glattbarberte når vi ikke alltid er det selv? Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg kan ikke prate for andre... men jeg kan prate for meg selv: Full kroppsbarbering bedriver jeg ikke, da jeg er en mann, og er stolt av det. Jeg blir mer tent på det feminime enn det maskuline. Mye hår ser jeg på som maskulint(ikke såppas mye at man ser ut som en ape), og lite hår ser jeg på som feminimt. Hvis du har en annen oppfatning av dette, så er du hjertelig velkommen til å nevne den. Endret 23. april 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå som sommeren kommer blir det nok barbering, får vi håpe Kanskje du tok henne på en 'hårete dag'? Jeg barberer meg ikke fra topp til tå hver dag. Det må få sjangsen til å gro ut. Å barbere korte stubber blir sårt i lengden. Om vinteren legger jeg om til vinterpels på leggene. Er skikkelig sløv med å barbere.. Tror ikke det er noen som bryr seg og det er hvertfall ingen som ser det Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Til alle jenter og kvinner her : Jeg fikk en vond flashback til barndommen av denne tråden jeg betegner henne som "Hufsa" Hufsa likte aldri og barbere seg, om det var på grunn av latskap eller at hun hadde blitt halvhippe vet jeg ikke. ung som jeg var , viste jeg ikke så mye Hufsa likte at hår vokste mest mulig fra alle kanter. å klippe eller barbere var aldri aktuelt (sett fra mine øyne som liten) En dag skulle =Iko= på do , og uheldigvis viste ikke =Iko= at "hufsa" var der inne , halvt påkledd Jeg husker Hufsa som noe slik : Synet jeg så den dagen har brent seg inn i hjernen , og med tid til annen får =Iko= flashbacks . Fks som denne tråden, som alså trigget fram dette ubehagelige minnet Så for at barn ikke skal få traumer og mareritt om kroppshår til de selv ligger i graven, barber dere jenter og kvinner. For deres egen del, og ikke minst for mannen/kjæresten og barnet sin skyld Lenke til kommentar
Gjest Guest_Per_* Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Foretrekker heller litt hår i underlivet enn svett underliv... Er en grunn til at hår er der man enkelt blir svett når man ikke har hår der.. Jaja noen liker svette ting så... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Litt hår skal det være ja. Glagg er stygt. Jeg er ikke ti år lengre. Lenke til kommentar
AngelShining Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Altså.. Mus - det er smaksak. Ikke alle liker å virke prepubertale nedentil. Men det er noe jeg godt kan forstå man ønsker å ta opp med vedkommende. Tok det opp med min kjæreste siden jeg ikke er verdens største fan av hårvekst. Men LÅRENE? Altså, jeg er jente. Jeg shaver under armene, nedentil og leggene. Men lårene? Hvor "glatte" skal vi være nå da? Jeg husker dåsete jenter på skolen som vokset armene - men de gjorde jo saken bare verre. Nå har jeg hverken kraftig eller spesielt mørk hårvekst - men vi er faktisk vanlige mennesker.. Jeg vet jeg hadde blitt provosert (for ikke å si sjokkert og litt lattermild) om en gutt hadde hintet til at jeg skulle barbere lårene mine. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Lurer på hvem som kom på at kvinner skulle barbere diverse deler av kroppen først. Var det de selv, eller var det menn? Jeg tror kvinner fant ut at menn synes det er attraktivt med glatte legger, og plutselig har det gått så langt at kvinner selv ser på det som en byrde. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvor "glatte" skal vi være nå da? Jeg husker dåsete jenter på skolen som vokset armene - men de gjorde jo saken bare verre. Hva mener du med det? Er du en av de som tror at du får mer hår av å barbere og vokse deg kanskje? Hvis du tror det så kan du glemme det med en gang da det ikke er tilfelle. Altså gjorde de ikke saken værre på noen måte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg barberer armene Har heller ikke fått en skog når jeg har en pause fra det. Tatt seg ut! Hårete armer. æsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg