neadii Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva synes dere jenter om gutter som er litt vel hårete da? Joa, er det selv. (Ja, er gutt om dere ikke skjønte det) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er vel ikke jeg som trenger briller her slik du antyder.. synes du burdte lese trådstarters førstepost en gang til. Er en grunn til at det er flere her som har reagert, eller hva tror du selv? Situasjonen hadde vært annerledes om han hadde skrevet "jeg har vært sammen med en jente en stund nå, men vil gjerne at hun skal ta vekk litt hår, for det er turnoff for meg." Da hadde jeg ikke engasjert meg i tråden engang.. Og vennligst ikke vri sånn på meningene mine, nå har jeg sagt tydelig ifra at jeg overhodet ikke mener det er noe som helst tabu å snakke med partneren sin! Så da får du slutte å si at jeg mener noe annet.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Trådstarter bør i alle fall vente litt. Å si det etter første natta, og til ei du ikke kjenner noe særlig er kanskje ikke et sjakktrekk. Uansett burde det vel bli sagt taktfullt, til dels humoristisk, eller med hint. F.eks noen av måtene NgZ fåreslo. Det kan være mange grunner. Kanskje hun ikke har tenkt over det? Kanskje hun ikke var forberedt? Kanskje det ordner seg til neste gang? Kanskje hun foretrekker å ha det slik? Uansett burde situasjonen avventes. Ellers må jeg nok si meg mye enig med melisma her. Å få noe slikt slengt i trynet, særlig hvis man er ung og kanskje uerfaren, er ikke det beste utgangspunktet for en god selvtillit. Det at det i tillegg kanskje kommer fra en man ikke en gang er i et forhold med er drøyt. Endret 21. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er vel ikke jeg som trenger briller her slik du antyder.. synes du burdte lese trådstarters førstepost en gang til. Er en grunn til at det er flere her som har reagert, eller hva tror du selv?Om du ikke ser forskjellen på det du sa trådstarter skrev, og det han faktisk skrev og ba om hjelpt til, er det ihvertfall noe du ikke ser. Jeg quotet det i det forrige innlegget mitt, du er vlkommen til å si ifra hvis jeg har feilsitert deg.Situasjonen hadde vært annerledes om han hadde skrevet "jeg har vært sammen med en jente en stund nå, men vil gjerne at hun skal ta vekk litt hår, for det er turnoff for meg." Da hadde jeg ikke engasjert meg i tråden engang.. Og vennligst ikke vri sånn på meningene mine, nå har jeg sagt tydelig ifra at jeg overhodet ikke mener det er noe som helst tabu å snakke med partneren sin! Så da får du slutte å si at jeg mener noe annet.. Du har også sagt klart og tydelig fra at dette er "å drite henne ut", og går i det hele tatt rett i strupen på trådstarter, fordi han vil diskutere noe så ufarlig som intimbarbering. Hadde det vært hofte, bryst eller rumpestørrelse det var snakk om, ting som ikke er fikset på 2,5 min, hadde saken kanskje vært verdt å bli indignert for, imo. Men å reagere på den måten når det er snakk om intimbarbering, virker bare svært overdrevent i mine øyne. Og når du sier det er "å drite ut" partneren å snakke om intimbarbering, så virker du ikke som noen stor fan av kommunikasjon, nei. Jeg vrir ikke på meningene dine, jeg bare husker hva du skriver i flere innlegg i denne tråden, enn ditt siste. *kremt*Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det er sikkert verdt å drite henne ut bare fordi enkelte av dere gutta ikke tåler at jenta er menneskelig hun pgså.. herregud, er det mulig..? Hadde likt å se om alle gutter hadde klart å gå perfekt silkemyk hele tida! Eneste dere har å bry dere om er de få duna dere har i trynet eller litt rundt tissetassen! Nå må dere faen meg slutte å syte pga. noen småhår.. Dere skjønner at det er ikke alle jenter som har tid til å fjerne hvert minste lille hår der samfunnet har sagt at man ikke skal ha hår, men at man skal gå imot naturen og fjerne de.. Men faktisk så synes jeg du kan si det til henne, for da kommer hun sikkert til å synes at du er en dust som faktisk sier sånn til henne fra første gang, og at du ikke har empati nok til å skjønne at sånne ting faktisk ikke er så kult for en jente å høre.. Det ligger liksom ett gjemt budskap der om at "du er ikke perfekt nok for meg" og det er det verste en jente kan høre.. og det mest idiotiske en gutt/mann kan hinte til.. Håper hun er enda mer hårete neste gang, så kanskje det ender opp med at du må knulle hånda di istedet! Enig i dette. Men nå fikk ikke jeg inntrykk av at TS hadde noe stort behov for å fortelle denne jenta at han likte glatt mus akkurat i dag. Det må jo da være lov å spørre om hvordan han skal formidle det, uten å bli hudflettet av enkelte. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Om du ikke ser forskjellen på det du sa trådstarter skrev, og det han faktisk skrev og ba om hjelpt til, er det ihvertfall noe du ikke ser. Jeg quotet det i det forrige innlegget mitt, du er vlkommen til å si ifra hvis jeg har feilsitert deg Du gikk glipp av det åpenlyse her, nemlig at det ikke var noe særlig forskjell og at det var synonymer til hverandre.. Å kommentere det er bare å pirke på småtteri synes jeg.. Du har også sagt klart og tydelig fra at dette er "å drite henne ut", og går i det hele tatt rett i strupen på trådstarter, fordi han vil diskutere noe så ufarlig som intimbarbering. Hadde det vært hofte, bryst eller rumpestørrelse det var snakk om, ting som ikke er fikset på 2,5 min, hadde saken kanskje vært verdt å bli indignert for, imo. Men å reagere på den måten når det er snakk om intimbarbering, virker bare svært overdrevent i mine øyne. Og når du sier det er "å drite ut" partneren å snakke om intimbarbering, så virker du ikke som noen stor fan av kommunikasjon, nei. Jeg vrir ikke på meningene dine, jeg bare husker hva du skriver i flere innlegg i denne tråden, enn ditt siste. *kremt* Nå var det vel ikke kun trådstarter jeg siktet til, men gutter generelt som ikke skjønner at sånt kan såre en jente selvom det handler om når så simpelt som hår.. Dette handler ikke om hår/barbering etc, dette handler om å ta hensyn til jenta sine følelser.. Hadde trådstarter være en jente som snakka om en gutt, ja så hadde jeg reagert på samme måten.. Det er liksom visse ting som kan svekke selvtilliten hos en jente/gutt ved å få bekreftet at noe er/var "galt" med deg av en dman liker eller begynner å få kontakt med osv.. Det sier seg jo selv! Endret 21. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det var da hefitg... Du trenger da ikke å ta helt av Melissa, selv om du har sterke meninger. Anyway, trådstarter har sagt lite her om hvordan dette har utviklet set. For alt vi vet, så var hun ikke forberedt på situasjonen, og om dette er førstegang han ser ei jente naken... Så ja, du kommer til å se stubber og hår flere ganger. Som nevnt her så gidder di ikke å save seg alltid, og blir du sammen med henne... Ja da shaver hu seg enda mindre. Dama f.eks, hu gidder ikke å shave bena så ofte om vinteren, for da er det bukse som skal til. Det har jeg full forståelse for. Det finnes ektiske uker også, som det kan gro litt mer enn andre uker. Du får leve med det, og håper dette ikke drepte all lysten på jenter, kropp og kanskje ja... sex? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det var da hefitg... Du trenger da ikke å ta helt av Melissa, selv om du har sterke meninger. Melisma.. Jeg ble irritert når det var enda en gutt som sa "ja si det til henne, eneste som skjer er at hun blir flau" så ja da blir det heftig.. Endret 21. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du gikk glipp av det åpenlyse her, nemlig at det ikke var noe særlig forskjell og at det var synonymer til hverandre.. Å kommentere det er bare å pirke på småtteri synes jeg..Ikke særlig forskjell? Siden du tydeligvis har gått glipp av noe, gjentar jeg meg selv:Det er faktisk stor forskjell på"Du tente meg ikke fordi du ikke er perfekt silkemyk" og "Mmm, vet du, det er enda bedre å slikke mus om den er glatt", "Du hva synes du egentlig om intimbarbering? Jeg har alltid synes glatt er stilig" eller et av de andre tusen forslagene trådstarter ber om å få. Og burde fått, i stedet for en debatt der tyranniserende menn som ikke tåler hår av en eller annen grunn blir det viktigste (å se ned på) i debatten for enkelte brukere... "Du tente meg ikke"/"Du tenner meg ikke" må vel være noe av det verre man kan høre, mens "Duuuuu, jeg kunne godt tenkt meg å spille på stusset greene en gang, har du lyst til å prøve det?" neppe hadde resuktert i varige sjelelige sår. En latterkrampe, kanskje, men neppe sjelelige sår. Nå var det vel ikke kun trådstarter jeg siktet til, men gutter generelt som ikke skjønner at sånt kan såre en jente selvom det handler om når så simpelt som hår.. Dette handler ikke om hår/barbering etc, dette handler om å ta hensyn til jenta sine følelser.. Hadde trådstarter være en jente som snakka om en gutt, ja så hadde jeg reagert på samme måten.. Det er liksom visse ting som kan svekke selvtilliten hos en jente/gutt ved å få bekreftet at noe er/var "galt" med deg av en dman liker eller begynner å få kontakt med osv.. Det sier seg jo selv!Ja, det sier seg selv. Noe annet som sier seg selv, er kanskje at man skal gi folk som søker råd, råd, og ikke en hudfletting som om de har tenkt å klage og ødelegge hene psykisk fordi de hadde foretrukket om hun var glattbarbert? Veldig mye kan svekke selvtilitten til folk, og veldig mye handler om hvordan ting blir presentert. Han burde selvfølgelig ikke si at "Døh, jeg syntes ikke de fittehåra dine var noe særlig lxzm", men er det virkelig så galt å hinte til at han gjerne vil se henne glattbarbert? Om hun plutselig, av en eller annen grunn, skulle ta det ille opp,og inbille seg at hun er stygg fordi hun har kjønnshår, er det bare å ta de vek. To minutter, enkelt og greit, og ikke er det en varig endring heller. Snarere tvert imot. Sånn sett må det være uendelig mye verre å si til en jente at hun har for stor rumpe eller for store ører. Man skal ta hensyn til følelser, selvfølgelig, men kan du ikke svare på trådstarters spørsmål da, Melisma? la oss si vi har en gutt som heter Per. Han har begynt å date en jente, og kunne tenkt seg at hun var glattbarbert, i stedet for den urskogen hun går rundt med. Per synes nemlig ikke denne urskogen er noe særlig hot stuff, selv om sexen var god den ene gangen de har hatt seg, og det ikke er noen krise for ham. Per ønsker å hinte til det eller ta det opp på en forsiktig, spøkefull, eller annen hensynsfull måte, slik at denne jenta ikke skal bli såret. Han spør deg hva han bør si til jenta. Hva svarer du? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Poenget, Melisma, er at trådstarter er fullstendig klar over at jenta kan bli flau, såret, lei seg eller lignende om han sier i fra. Ellers hadde han ikke lagd slik en tråd. Trådstarter spør ikke om han skal si i fra til jenta eller ikke, han lurer på hvordan han skal si i fra på en så varsom måte som mulig. Så det er likegyldig hva du synes om at han sier i fra eller ikke. Han føler at han er nødt til å si i fra uansett hva du eller noen andre mener, men han vil gjøre det så varsomt som mulig. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Et hint som innebærer hvor sexy du synes det er med glattbarbert mus tror jeg vil funke best. Helst i sammenheng med noe annet, så det ikke fremstår som en konfrontasjon. Du vil at hun, i så stor grad som mulig, selv kommer fram til tanken: «Kanskje jeg skulle ha barbert meg?» Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jøsses så lang diskusjon om hår på musa har jeg aldri sett. Jeg for min del bryr meg ikke om den er litt hårete etter å ha møtt den noen ganger.. men er det første gangen jeg møter den vil jeg gjerne at den skal være kvitt midtskillen og helst fløyelsmyk. Edit: hvis trådstarter føler det er ett problem han må gjøre noe med så kan han vel bare invitere til en tur i dusjen for å gjøre det litt spennde og ta frem en barberkniv der mens han lager litt psyko lyder... fnis ... det setter vel fart på lattern om hun tar den rett.. og da er det bare å barbere i vei Endret 21. april 2008 av Cri Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvor er trådstarter forresten? Hadde det ikke vært en idé om han hadde stukket innom sin egen tråd en gang i blant? Det er dårlig gjort å slenge ut en biff til bakgårdsbikkjene og så la dem slåss om den mens man løper sin vei. Endret 22. april 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han sitter nok på sidelinja og spiser popcorn. Ble jo bra underholdning dette her Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har svart han på spm, og det er og ikke nevne det i det hele tatt! Og jeg blir provosert av at han i det hele tatt lurer på hvordan han kan hinte til det.. bare la henne være! sånn, svar avgitt, om det ikke var klart og tydelig nok fra før av.. Han har ikke hatt sex med henne engang.. Ihvertfall ikke da denne tråden ble startet. Det samme gjelder Per. I mine øyne finnes det ikke noen hensynsfull eller spøkefull måte å ta det opp på, ikke etter første tafsekveld. Camron: Men er liksom det som er greia her, at han i det hele tatt lurer på hvordan han kan si det. Han burdte ikke si noe idet hele tatt. Det er mitt råd/wake-up-call til til han. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har svart han på spm, og det er og ikke nevne det i det hele tatt! Og jeg blir provosert av at han i det hele tatt lurer på hvordan han kan hinte til det.. bare la henne være! sånn, svar avgitt, om det ikke var klart og tydelig nok fra før av.. Han har ikke hatt sex med henne engang.. Ihvertfall ikke da denne tråden ble startet. Ikke hatt sex? Du tror de bare kledde av seg og så på hverandre? Det er jo selvfølgelig ikke sikkert de har hatt sex, men jeg vil tro det. Og du mener han ikke burde hinte til eller ta opp dette i det hele tatt? Det rimer vel heller dårlig med at du mener kommunikasjon er viktig.. Det samme gjelder Per. I mine øyne finnes det ikke noen hensynsfull eller spøkefull måte å ta det opp på, ikke etter første tafsekveld. Camron: Men er liksom det som er greia her, at han i det hele tatt lurer på hvordan han kan si det. Han burdte ikke si noe idet hele tatt. Det er mitt råd/wake-up-call til til han. Etter hvilken tafsekveld mener du man bør si det da?Wake up call kan du kanskje kalle det, men noe råd ble det ikke akkurat presentert som. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De fleste ser på god kommunikasjon som viktig for god sex, og jeg ville nå heller at kjæresten min skulle be meg barbere meg/la kjønnshåret gro/ha et gult silkebånd rundt penis, enn at hun skulle gå og være mindre fornøyd enn hun kunne vært. Det hørtes da sjarmerende ut å skulle ha et gult silkebånd rundt penis. Interessant fetish Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det hørtes da sjarmerende ut å skulle ha et gult silkebånd rundt penis. Interessant fetish Ikke sant? Poenget mitt var vel heller å illustrere hvor lite styr det er å etterkomme en partners ønsker når de ikke er mer kompliserte. Å knyte et silkebånd rundt staken tar sikkert kortere tid enn å barbere seg, men det er like fult null stress. Allikevel er det sikkert folk som hadde ment at det ville vært urettferdig og støtende å spørre om det.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I går lå ei jente jeg har fått ganske god kontakt med, over til meg. Hun er driiitsexy, synes jeg. Og jeg hadde forestillt meg at hun var nokså glattbarbert på kroppen. Men det viste seg at hun ikke barberte musa, og lårene:P Neeei, tenkte jeg. Hvordan skal jeg få sagt det til henne at jeg synes hun kan barbere seg:P Var liksom ikke dette jeg hadde forventet meg:) Hun lå over til deg i går og i så er det første du lurer på er hvordan du skal få fortalt henne at du synes at hun skal barbere seg? Ærlig talt unge mann, nå synes jeg du bør slappe av i svingene. Du bør for det første være jævla fornøyd med at du har hatt en "driiitsexy" overnattingsgjest. Du har skutt gullfuglen høres det ut til for meg. Du overlever noen hår skal du se, hvis ikke så har dere ingen fremtid sammen uansett - det er ¨min personlige mening i alle fall. Når dere har vært sammen en stund, så kan du forsiktig hinte om at du synes at hun kunne barbere seg nedentil. Jeg spøkte med det til min tidligere kjæreste omtrent slik: "Du, du tror ikke at du kunne stusset hårene på musa litt? Du vet, det er ikke så godt med hår i maten." Hun lo av det og neste gang var hun fin og nyfrissert. Det ble en vinn-vinn situasjon for oss begge for å si det slik. Mitt råd er at du i alle fall venter en stund med å hinte om saker og ting. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og du mener han ikke burde hinte til eller ta opp dette i det hele tatt? Det rimer vel heller dårlig med at du mener kommunikasjon er viktig.. Tror nok du har skjønt hva jeg mener, gidder ikke gjenta meg hele tida.. Ting må liksom falle litt mer passende etter 1 kveld er det ikke passende å stille krav eller komme med ønsker om forandring hos den andre.. Etter hvilken tafsekveld mener du man bør si det da? les mitt svar ovenfor.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror nok du har skjønt hva jeg mener, gidder ikke gjenta meg hele tida.. Ting må liksom falle litt mer passende etter 1 kveld er det ikke passende å stille krav eller komme med ønsker om forandring hos den andre.. Etter hvilken tafsekveld mener du man bør si det da? les mitt svar ovenfor.. Du gir faktisk ikke noe annet svar på det enn at: "Situasjonen hadde vært annerledes om han hadde skrevet "jeg har vært sammen med en jente en stund nå, men vil gjerne at hun skal ta vekk litt hår, for det er turnoff for meg."" Jeg mener at man kan snakke om sånt før man har vært sammen en stund, det mener tydeligvis ikke du, så der får vi vel bare være uenige. At en natt er i minste laget skal jeg være enig i, men når de har holdt på litt til og fra i et par uker, synes jeg det ville vært naturlig. Å tipse trådstarter om det, synes jeg ville vært mer naturlig enn å bruke tråden til å poste hatinnlegg mot menn som ikke liker hårete damer. Og ja, når du skriver "Hadde likt å se om alle gutter hadde klart å gå perfekt silkemyk hele tida! Eneste dere har å bry dere om er de få duna dere har i trynet eller litt rundt tissetassen! Nå må dere faen meg slutte å syte pga. noen småhår.. Dere skjønner at det er ikke alle jenter som har tid til å fjerne hvert minste lille hår der samfunnet har sagt at man ikke skal ha hår, men at man skal gå imot naturen og fjerne de..", er det akkurat det jeg kaller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg