Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Herlig jente, herlig kropp, men?

sxs

Anbefalte innlegg

Helt enig med Melisma. Og ikke kom med det der "ikke alle liker hår på musa og lårene". Selvsagt skal du få lov til å si det til henne, men IKKE med en gang!! Og jo, diesel: jeg tror Melisma snakker for veldig mange jenter der ute. Gutter også. Bare tenk hvordan du hadde reagert hvis du var kjempebetatt og nyforelska, og det første jenta sa til deg var at du stinker svette.

da hadde man ihvertfall laert at det ikke loenner seg aa stinke svette naar man er paa sjekkeren.

Jeg tror forresten traadstarter er veldig klar over at det er droeyt aa buse ut med dette paa foerste daten. ellers hadde han kanskje ikke vaert her og grublet over hvordan han skal faa fram budskapet sitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hår på kvinner er så sykt turn off. En tanke hadde vært å alltid å en barberhøvel for hos seg? Så i tilfellet du fikk en dame over til deg kunne du bare sendt hun noen minutter ut på badet...

Endret av jayplay
Lenke til kommentar
Hår på kvinner er så sykt turn off. En tanke hadde vært å alltid å en barberhøvel for hos seg? Så i tilfellet du fikk en dame over til deg kunne du bare sendt hun noen minutter ut på badet...

Er det greit hvis damene gjør det samme med deg da? Er jo ikke alle som liker hår i maten.

Lenke til kommentar

Er det greit hvis damene gjør det samme med deg da? Er jo ikke alle som liker hår i maten.

Nå snakker vi om sex, ikke om mat ...

Lenke til kommentar
Nei, det er folk her som misforstår meg.. jeg har ingenting imot at jenter fjerne håra sine, tro meg jeg er definitivt en av dem. Det er da ikke hårjerningen i seg selv jeg snakker om, selvom det kanskje kan bli vinklet slik. Det er det faktum at trådstarter etter første gang lurte på om hvordan han kunne si til jenta at hun ikke tente han fordi hun ikke var perfekt silkemyk.
Det virker i hvert fall som om du har missforstått trådstarter...
Lenke til kommentar
Hva skal vi med rumpehår? Helt unyttig! Selv på Svalbard! :)

Er du sikker?

http://itpro.no/art/4599.html

Ha-ha. Bra humor det der. :) Men jeg har prøvd det flere ganger og fikk ikke slike problemer som han skrev om. Kan ikke huske noen problemer i det hele tatt. Men folk er jo forskjellige og har forskjellig hårvekst også. Noen har tykkere og tettere hårvekst enn andre og da kan det kanskje bli problemer.

Når det gjelder jenter og hårmatten foran så er det jo også forskjell på hår og hår. Jeg innrømmer at jeg foretrekker lite eller ingen behåring på henne, men man må kjenne sin besøkelsestid og ikke nevne det på feil tidspunkt, eller alt for tidlig i forholdet. På meg selv fjerner jeg håret regelmessig i skrittet, selv om det ikke er alltid jeg er glatt der. Ofte fjerner jeg også håret i nakken og på ryggen/skuldrene, for ikke å se ut som en gorilla på badestranden, og som sagt har jeg også fjernet det bak noen ganger.

Man kan vel ikke kreve hårfjerning på noen uansett, og spesielt ikke hvis man ikke vil gjøre det på seg selv.

Lenke til kommentar
Hva er det jeg har misforstått da?
Vel:
Det er det faktum at trådstarter etter første gang lurte på om hvordan han kunne si til jenta at hun ikke tente han fordi hun ikke var perfekt silkemyk.

er i hvert fall ikke det trådstarter skriver i posten sin. Han lurer på om noen kan komme med tips til hvordan han kan hinte til at han foretrekker kvinnekjønn glattbarbert, eller for å sitere ham:

Hvordan skal jeg få sagt det til henne at jeg synes hun kan barbere seg:P
Jeg kan ikke se at han er ute etter å såre henne, eller fortelle henne at hun ikke tente ham, noe det virker som du (eller den høye moralske hesten du sitter på) har innbilt deg.

De fleste ser på god kommunikasjon som viktig for god sex, og jeg ville nå heller at kjæresten min skulle be meg barbere meg/la kjønnshåret gro/ha et gult silkebånd rundt penis, enn at hun skulle gå og være mindre fornøyd enn hun kunne vært. Disse eksemplene (inkludert barbering som det er snakk om i denne tråden) koster meg jo ingenting. Det virker som om du mener at alle forslag om endringer på partneren nødvendigvis må være kritikk, noe som i mine øyne umuliggjør sunn og viktig dialog. Hadde han vært ute etter å såre henne, hadde han vel neppe spurt om råd her?

At de ikke har noe forhold gjør jo kanskje dialog om sex vanskeligere, alt etter hva slags person man er. I tillegg virker det jo ikke som om trådstarter er gamle karen, og kanskje er det derfor han velger å spørre her. Så lenge han får fremført budskapet sitt på en okei måte, og godtar responsen uansett hva den måtte være, ser jeg ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se forskjellen mellom det jeg skrev og det trådstarter skrev jeg da men.. eller skal vi leke ordspill her og henge oss opp i detaljer? Det gidder ikke jeg..

Han spurte om råd og jeg kom med mitt.. Og jeg har da aldri sagt at en åpen dialog mellom sexpartnere ikke skal forekomme, tvert imot.. Men timingen hans henger jo ikke helt på greip ifølge min mening, og hadde han sagt det til hu så hadde han driti både jenta og seg sjøl ut.. Det er hva jeg tror ihvertfall. Så da sa jeg meninga mi + begrunnelse, akkurat som alle andre her gjør..

Lenke til kommentar

Og jeg sa min mening om din mening, noe som heller ikke er uvanlig på vært alles kjære forum. Når dureagerer som du gjør, virker det som om du mener det er tabu å formidle at man liker sexpartneren sin glattbarbert. Reaksjonen din står i hvert fall ikke i forhold til at det bare er timingen det er noe i veien med. Særlig når han ikke nevner noe om timing eller tidshorisont i det hele tatt. Det virker som om trådstarter blir selve personofiseringen av menn som krever urimelige ting av partnerne sine, når han ikke har krevet noen ting, men lurer på hvordan han kan formidle at han foretrekker dama glatt.

Om du ikke ser forskjell på det du sier det er "fakta" at trådstarter spør om, og det trådstarter faktisk skriver, har specsavers gode tilbud påkomplette briller med standardstyrkeglass.

Det er faktisk stor forskjell på

"Du tente meg ikke fordi du ikke er perfekt silkemyk"

og

"Mmm, vet du, det er enda bedre å slikke mus om den er glatt",

"Du hva synes du egentlig om intimbarbering? Jeg har alltid synes glatt er stilig"

eller et av de andre tusen forslagene trådstarter ber om å få. Og burde fått, i stedet for en debatt der tyranniserende menn som ikke tåler hår av en eller annen grunn blir det viktigste (å se ned på) i debatten for enkelte brukere...

"Du tente meg ikke"/"Du tenner meg ikke" må vel være noe av det verre man kan høre, mens "Duuuuu, jeg kunne godt tenkt meg å spille på stusset greene en gang, har du lyst til å prøve det?" neppe hadde resuktert i varige sjelelige sår. En latterkrampe, kanskje, men neppe sjelelige sår.

leifredigering.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...