veronii Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Til friskrivinga har jeg fått emnet ''helse''. Har tenkt litt på å skrive om forvetningspresset fagens ungdommer opplever og psykologiske helesproblemer som kommer av den grunn. Jeg har også lyst til å skrive litt om den norske helsevesenet : feilbehandling, avvisning fra legevakten, lange ventelister på fastlegen og lang ventetid hos legevakten. Har noen ideer rundt dette? Hvordan kan jeg få en stil om helse til å bli best mulig bra? Tenker her på artikkel. PS: går i VK2. Lenke til kommentar
veronii Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Er det ingen som vil hjelpe meg litt? Er sikker på at mange av dere hadde dette temaet til eksamen i fjor i vk2. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Eksamen norsk høsten 2007, se side 14/16 for oppgavene. Velg ut én av dem og søk deg fram til relavant informasjon på nettet hvis nødvendig. Sett opp en god disposisjon over emnene du vil inkludere i oppgaven, for så å begynne å fylle inn etter hvert. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå