Geir M Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Carl Yngvar Christensen er definitivt et navn for fremtiden i norsk styrkesport. Han er bare 17 år gammel, men har allerede noen ganske så hårete prestasjoner under styrkeløftsbelte. Han trener både strongman og styrkeløft, og skal stille både på Norges Sterkeste mann som skal vises på tv2 og i NM i styrkeløft, der han trolig kommer til å slå juniorverdensrekorden i knebøy på 335 kg. 320 kg så ihvertfall meget lett ut. Linky: CYC løfter 320 i knebøy lett Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jeg vart hvertfall imponert. Hvis jeg noen gang kommer opp i halvparten i knebøy skal jeg si meg meget fornøyd. Morro å se om han klarer verdensrekorden, men 20kg i tillegg til det han løfta der bør nok gå ettersom detta så såpass lett ut Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 det der b le jeg imponert av bare 17 år gammel også.... så jo ut som det gikk rimlig lett også... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå følte jeg meg svak... Du bør føle deg inspirert! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde 200kg inne når jeg var 17 år, og var rimelig fornøyd med det. Dette får jo det til å blekne helt Noen som vet hvor mye han veier? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg hadde 200kg inne når jeg var 17 år, og var rimelig fornøyd med det. Dette får jo det til å blekne helt Noen som vet hvor mye han veier? Det er jo utrolig bra da! Hadde du 200 raw? CYC løfter jo med utstyr. Han veier rundt 135 kg. Endret 18. april 2008 av Geir M Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei det var med utstyr, tror jeg var rundt 98kg da. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 mener å ha lest att han veier 131. på ett klipp på youtube. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er ganske tungt til 17 år å være... Er denne gutten testet? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Det er jeg ikke helt sikker på. Men for å være helt ærlig tror jeg han er rein. I styrkeløft i Norge er det generellt veldig lite doping og en veldig sterk antidopingkultur. Jeg tror egentlig han nyter godt av alle de naturlige hormonene man har i kroppen på den tiden. Masse naturlige veksthormoner, testo og andre godsaker, kombinert med spising til failure tror jeg har ført til hans syke prestasjoner. I tillegg til at han rett og slett er et latterlig idrettstalent som også har trent tungt og riktig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Han trenger ikke være dopet, det kan hende han er en av de heldige personene med helt syk styrke som kommer hvert hundrede år. Men man kan jo selvfølgelig aldri være sikkert. Men man skal ikke skrike doping før man vet helt sikkert om han har brukt steroider o.l Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Men man skal ikke skrike doping før man vet helt sikkert om han har brukt steroider o.l Det gjør jeg heller ikke, men det må være lov til å vise en viss skepsis til slike prestasjoner? Det er godt mulig denne gutten er ren, og styrkeløftmiljøet i Norge kjenner jeg såpass at jeg vet det uglesett med doping. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg fikset et intervju med Carl Yngvar Christensen. Han tangerte forøvrig verdensrekorden for ungdom på 335 kg i knebøy i helga. 825 kg totalt. Latterlig styrke. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 samme gutt kom på 5 plass på norges sterkeste mann i en alder av 17 år. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå