NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gin Tonic, Gin Russian, Gin med Bitter Lemon. Ikke drikk rom og annet sukkerkliss, du kommer til å angre bittert. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor billig er det på ferja i forhold til Svinesund og Norge? Er det forresten noen regler angående alkohol i bagasjen på fly innenriks? Må jo ha med litt til Kongeparken, og her blir det fly tror et brett med Budweiser 5% kostet 200 kr. og en liter tequila var vel litt under 200 kr. Så lenge du har det i kofferten kan jeg ikke skjønne at det skal være noen regler at all, men i håndbagasjen gjelder vel de samme reglene som på utenriks, at du bare kan ha det du får plass til i en literspose. Du kjøpte i Sverige og ikke på båten? Jeg vurderer å bare ta en tur-retur med båten, istedenfor å kjøre til Svinesund.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor billig er det på ferja i forhold til Svinesund og Norge? Er det forresten noen regler angående alkohol i bagasjen på fly innenriks? Må jo ha med litt til Kongeparken, og her blir det fly tror et brett med Budweiser 5% kostet 200 kr. og en liter tequila var vel litt under 200 kr. Så lenge du har det i kofferten kan jeg ikke skjønne at det skal være noen regler at all, men i håndbagasjen gjelder vel de samme reglene som på utenriks, at du bare kan ha det du får plass til i en literspose. Du kjøpte i Sverige og ikke på båten? Jeg vurderer å bare ta en tur-retur med båten, istedenfor å kjøre til Svinesund.. Jeg kjøpte begge steder, prisene som jeg listet opp er fra båten. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Har en liter vodka som skal drikkes i russetida (Slapp av, har ikke bare vodka). Forslag til hva jeg kan gjøre med den? Er uaktuelt å drikke den rent. Edit: Ikke kom med forslag som gjør til at man spyr lett Endret 28. april 2008 av Gordion Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er galt med godt gammeldags øl? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er galt med godt gammeldags øl? Alt for mye å bære på, og man må drikke så alt alt for mye... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Vodka er jo den letteste spriten å blande. Alle slags brus, juice, saft og til og med melk kan du blande med. Eller du kan lage tyrker, skittles vodka, drikke det reint, det er mange muligheter. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Har en liter vodka som skal drikkes i russetida (Slapp av, har ikke bare vodka). Forslag til hva jeg kan gjøre med den? Er uaktuelt å drikke den rent. Edit: Ikke kom med forslag som gjør til at man spyr lett Jeg liker best å blande med fersken iste eller solo, hvis du skal bruke iste er den _med_ sukker best. EDIT: Hvis du skulle være så heldig å finne Rom med mangosmak burde du lage en Lommemann, kjempe drink. Endret 28. april 2008 av G.Julius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå