Gå til innhold

Alkohol til russen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor billig er det på ferja i forhold til Svinesund og Norge? Er det forresten noen regler angående alkohol i bagasjen på fly innenriks? Må jo ha med litt til Kongeparken, og her blir det fly :p

tror et brett med Budweiser 5% kostet 200 kr. og en liter tequila var vel litt under 200 kr.

Så lenge du har det i kofferten kan jeg ikke skjønne at det skal være noen regler at all, men i håndbagasjen gjelder vel de samme reglene som på utenriks, at du bare kan ha det du får plass til i en literspose.

Du kjøpte i Sverige og ikke på båten? Jeg vurderer å bare ta en tur-retur med båten, istedenfor å kjøre til Svinesund..

Lenke til kommentar
Hvor billig er det på ferja i forhold til Svinesund og Norge? Er det forresten noen regler angående alkohol i bagasjen på fly innenriks? Må jo ha med litt til Kongeparken, og her blir det fly :p

tror et brett med Budweiser 5% kostet 200 kr. og en liter tequila var vel litt under 200 kr.

Så lenge du har det i kofferten kan jeg ikke skjønne at det skal være noen regler at all, men i håndbagasjen gjelder vel de samme reglene som på utenriks, at du bare kan ha det du får plass til i en literspose.

Du kjøpte i Sverige og ikke på båten? Jeg vurderer å bare ta en tur-retur med båten, istedenfor å kjøre til Svinesund..

Jeg kjøpte begge steder, prisene som jeg listet opp er fra båten.

Lenke til kommentar

Har en liter vodka som skal drikkes i russetida (Slapp av, har ikke bare vodka). Forslag til hva jeg kan gjøre med den? Er uaktuelt å drikke den rent.

Edit: Ikke kom med forslag som gjør til at man spyr lett :p

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Har en liter vodka som skal drikkes i russetida (Slapp av, har ikke bare vodka). Forslag til hva jeg kan gjøre med den? Er uaktuelt å drikke den rent.

Edit: Ikke kom med forslag som gjør til at man spyr lett :p

Jeg liker best å blande med fersken iste eller solo, hvis du skal bruke iste er den _med_ sukker best.

EDIT: Hvis du skulle være så heldig å finne Rom med mangosmak burde du lage en Lommemann, kjempe drink.

Endret av G.Julius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...