Shifty Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Så, er disse noe bra? Kan lett få tak i 1-3 i original release (ikkeno greatest hits/platinum) på eBay for under 200kr. Kom gjerne med anbefalinger! Har også hørt/lest at Daxter til PSP også får PS2-release. Play.com har det som pre-order til slutten av september. Noen andre som har hørt lignende? Nico Endret 17. april 2008 av Shifty Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har bare spilt enern, og synes den var dårlig. Handlet stort sett bare om resources gathering som ble fort kjedelig. Man bare samlet orbs, fikk gå litt lenger og måtte samle igjen for å komme enda lenger. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Syns Jak 2 og 3 er noen av de beste action platform spillene jeg har spilt. De er ganske vanskelig til tider, så hvis du blir lett frustrert når du dør er kanskje ikke dette spill for deg Har testet 1ern også, men syns det ble litt for likt Crash bandicoot spillene Naughty dog har lagd tidligere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg personlig elsker disse spillene. Anbefalles absolutt på det sterkeste! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jak and Daxter serien er den beste jeg noengang har spilt. Er bare å kjøre på. Kan nevne at Jak 2 er sykt vanskelig. Hehe, Jak 3 er forøvrig det beste i serien! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jak and daxter og Ratchet and clank er virkelig spill jeg liker. Anbefaler de på det sterkeste. NUmmer en av jak spillene kan bli litt mye crash bandicoot, men humoren er herlig. Nummer 2 og 3 i serien er mer dystre og er virkelig to perler. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har spilt eneren og toeren, og likte eneren best. Knallspill. Håper det kommer noe lignende til PS3 snart. Ratchet and Clank når ikke Jak and Daxter opp til knærne engang mener nå jeg Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Takk for alle kommentarer! Fikk kjøpt originalversjonene av Jak 2 & 3, men sliter litt med å finne originalen av 1'ern. Er det slik at man må/bør spille 1'ern før man går igang med 2 og 3? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nja, er jo egentlig sjekt å vite hvordan de havnet der de er i 2'ern da. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Selv pleier jeg å kjøpe litt eldre spill fra amazon.co.uk, der finner man det meste. Ellers går det jo an å sjekke ebay.co.uk. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Kjøper alle spillene mine fra eBay. På amazon har de vel bare Platinum-versjonen men jeg får nok bare gå for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå