ecko Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) er det flere norske filmer enn izzat, uno og uro som er gangster, dop eller undergrundsmiljø filmer? liker slike filmer, og det er enda bedre om de er norske. takker for svar. Endret 17. april 2008 av ecko Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Synes du skulle unne deg denne - vår alles Pål Bang Hansen gjør en herlig rolle! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Synes du skulle unne deg denne - vår alles Pål Bang Hansen gjør en herlig rolle! tenke på noe litt nyere og med nyere historie i, men takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 tenke på noe litt nyere og med nyere historie i, men takk for svar uansett. Om du vil ha noe litt nyere, vil jeg anbefale denne herlige filmen -her finner du nok det du er ute etter... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå har ikke jeg sett spes. mye norsk film, men Schpaa er den som popper inn i hodet mitt selv om det ikke er noe voksen miljø i den. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Døden på Oslo S, selvfølgelig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Døden på Oslo S, selvfølgelig. Damn. Du kom før meg. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Se Skurpu sitt innlegg! Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sjekk heller ut den danske Pusher triologien. Der har du tre filmer jeg tror vil falle svært godt i smak for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå