ShaNickolas Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 de så jammen meg ut som noen skikkelige myrtroll alle sammen. Myrtroll Tja , jeg har sett utrolig mange deformerte og stygge ateister også. Med pukkel på ryggen og 4 kjønnsorgan fordelt rundt på kroppen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 de så jammen meg ut som noen skikkelige myrtroll alle sammen. Myrtroll Tja , jeg har sett utrolig mange deformerte og stygge ateister også. Med pukkel på ryggen og 4 kjønnsorgan fordelt rundt på kroppen Hvordan klarte du å se alle disse kjønnsorganene? Eller var det en ateist som ble gangbanget?? Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror de fleste hardbarkede (og synlige) ateister er tilsvarende hardbarkede akademikere, og de er ikke akkurat kjent for å være supermodeller. Jeg vil kalle meg en hardbarka ateist, og jeg har stått modell (med klær og naken) og er veldig fornøyd med mitt utseende. Jeg tror ikke det er en klar genetisk sammenheng mellom intelligens og utseende, men det er nok en del som på grunn av sitt utseende blir litt utstøtt fra det pene selskap og av den grunn kanskje får interesse for ting som fysikk, kjemi, biologi osv. som igjen gjør dem smarte. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 De lever som villdyr , og angriper i flokk. Klær vet de ikke hva er. Kjønnsorganene spytter ut noe alla edderkoppnett rundt kristne og andre troende. der blir de fanget og så "konvertert" til ateister. De som nekter blir spist og ofret Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 For det første, jeg elsker denne tråden. For det andre, religiøse er definitivt penest! Hallo? Noen andre som har lekt seg med gladkristne bedehus sørlandsblondiner her eller? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hva i h*** har tro med utseende å gjøre. latterlig post. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) For det første, jeg elsker denne tråden. For det andre, religiøse er definitivt penest! Hallo? Noen andre som har lekt seg med gladkristne bedehus sørlandsblondiner her eller? Absolutt . Om ikke akkurat sørlands blondiner så var det nok av villige rå-pene og kristne jenter utenfor Filadelfia bedehus i Drammen som ikke hadde det minste i mot å "synde" litt med oss hedningene i våre biler utenfor bedehuset mens foreldrene satt og hørte på svoveltaler om synd og annen gudsreklame. Dette var på midten av 80 tallet og den gangen lot jeg meg alltid forbløffe hvor villige disse pene, kristne jentene var til å synde i baksetet på min røde suzuki jeep... Et deilig minne faktisk.... masse søte damer som alle var like lette å "lede" ut i synd... Var faktisk aldri i tvil om hvem som ville fått skylden hvis foreldrene fant ut av den trafikken døttrene deres bedrev på kveldstid med oss hedninger på fredager og lørdager, men det gjorde ikke meg noe. Vet faktisk ikke til dags dato hvem som utnyttet hvem når det kom til stykke.. Men dette passer kanskje i den andre humor tråden, om hvor intelligente ateister er i forhold til kristne? Endret 20. april 2008 av RWS Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei, sånn er det bare. Du kan ikke motsi vitenskapen. Google.com har gitt sitt bevis. I følge AltaVista er religiøse mennesker både styggere og dummere enn ateister. Can't argue with that Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 www.google.com Resultater 1 - 10 av ca. 155 000 for atheist babes. (0,22 sekunder) Resultater 1 - 10 av ca. 601 000 for christian babes. (0,05 sekunder) Resultater 1 - 10 av ca. 369 000 for pretty atheist girls. (0,15 sekunder) Resultater 1 - 10 av ca. 2 360 000 for pretty christian girls. (0,08 sekunder) Google lyger ikke. :!: Husk at det er mange som tenner på heite kristne, snille piker, så ikke rart at man får flere hits på det Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, sånn er det bare. Du kan ikke motsi vitenskapen. Google.com har gitt sitt bevis. I følge AltaVista er religiøse mennesker både styggere og dummere enn ateister. Can't argue with that Så du påstår altavista er bedre enn google? HAH! pitiful.... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Haha..! Ugly christian girls: Results 1 - 10 of about 1,940,000 for ugly christian girls. (0.29 seconds) Ugly atheist girls: Results 1 - 10 of about 171,000 for ugly atheist girls. (0.31 seconds) Ser ut til at det er relativt mye fler stygge kristne jenter enn stygge ateister i forhold til det er pene kristne jenter i forhold til pene ateister: 11 ganger fler stygge kristne jenter enn stygge ateister : 1940000 : 171000 6 ganger fler pene kristne jenter enn pene ateister : 2360000 : 369000 Uansett hvordan man vrir og vender på det kommer ateistene best ut i andel ateister i forhold til kristne. Når det gjelder uvitenskapelige tilfeldige google-søk som ikke beviser noenting, selvfølgelig Endret 21. april 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Vist det baseres på en jævla søkemotor på internett ja! Stygg kristen Stygg Ateist Stygg Muslim Jeg bare baserer meg på stygge bilder av folk, søkt opp på internett. mest fortrolig det Endret 21. april 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så jeg lurer på, er det noe genetisk som tilsier at religiøse er penere enn ateister? Definitivt. Mvh, norsk kristen, medlem av NKSS og statskirken. Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Uansett hvordan man vrir og vender på det kommer ateistene best ut i andel ateister i forhold til kristne. Når det gjelder uvitenskapelige tilfeldige google-søk som ikke beviser noenting, selvfølgelig Beklager dobbelpost btw. Det kan jeg forklare dg hvorfor. Det er fordi det virker som om alle som ikke er kristne har behov for å henge ut de som virkelig har en tro. Og du har ikke sjekket alle kildene dine, det kan hende de bare er tull alle ihop. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Virker faktisk delvis sånn her. Store deler av de pene jentene er kristne, resten tror jeg ikke tenker så hardt på hva de er... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor i Bibelen står dette? Hvor i Bibelen står det at man i det hele tatt skal akseptere genetikk som et faktum? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe akseptere genetikk men ikke evolusjon... Kristne er rare mennesker ^^ Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kristne er rare mennesker ^^ Og på hvliket grunnlag argumenterer du med det? På grunn av din sneversynte hjerne og generelle dumhet? Forventer svar her. Det var en usaklig kommentar fra deg. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kristne er rare mennesker ^^ Og på hvliket grunnlag argumenterer du med det? På grunn av din sneversynte hjerne og generelle dumhet? Forventer svar her. Det var en usaklig kommentar fra deg. På grunnlag av det du valgte å ikke inkludere i sitatet. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kristne er rare mennesker ^^ Og på hvliket grunnlag argumenterer du med det? På grunn av din sneversynte hjerne og generelle dumhet? Forventer svar her. Det var en usaklig kommentar fra deg. Huff da. Mente ikke å støte noen. Eller jo jeg gjorde det. Men nei... Hehe antar du er kristen... Synes forresten fremdeles kristene er rare mennesker ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå