Gå til innhold

Er religiøse penere enn ateister?

Anbefalte innlegg

Jeg stod og så på religiøse meg selv i speilet her en dag, og så tenkte jeg "Dæven så pen jeg er", og så kom jeg på noen ateister jeg hadde sett i et tv-program og de så jammen meg ut som noen skikkelige myrtroll alle sammen.

Så jeg lurer på, er det noe genetisk som tilsier at religiøse er penere enn ateister?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ka fasken? :dontgetit:

Religiøse og ateistar har like mykje til felles og ikkje til felles som alle andre Homo sapiens sapiens på genenivå. Er nokre genar det er ein diskusjon om har noko samanheng mellom religiøsitet og ikkje religiøsitet, men ingenting er påvist.

Lenke til kommentar
Ka fasken? :dontgetit:

Religiøse og ateistar har like mykje til felles og ikkje til felles som alle andre Homo sapiens sapiens på genenivå. Er nokre genar det er ein diskusjon om har noko samanheng mellom religiøsitet og ikkje religiøsitet, men ingenting er påvist.

Neida, for jeg så noe annet på tv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Etter oppfordring så åpner jeg tråden igjen, men enhvert overtramp vil bli slettet og om alvorlig nok bli belønnet med advarsler og det som verre er. Så play nice, jeg følger med.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

:lol:

Skal vi se da. Har man utseendet med seg fra naturen sin side trenger man ikke jobbe så hardt for oppmerksomhet, dvs. bli flink til å gjøre diverse ting. Har man ikke må man gjerne jobbe, og da blir man gjerne flink til det man gjør, framfor å bare være. De som er aller flinkest er gjerne de som har jobbet hardest, og det er en rimelig antakelse at det er en grunn til at de har måttet jobbe hardere. Derav et slags skille mellom utseende og intelligens (ikke for dét, penere mennesker kan også være intelligente og vice versa).

Sammenheng mellom akademiske kunnskaper/evner (evt. intelligens, for å generalisere) henger i så måte gjerne sammen med sannsynligheten for å bli religiøs, som vist i blant annet den andre tråden, og da også gjerne utseende.

Det er nå min teori. :)

Lenke til kommentar

www.google.com

Resultater 1 - 10 av ca. 155 000 for atheist babes. (0,22 sekunder)

Resultater 1 - 10 av ca. 601 000 for christian babes. (0,05 sekunder)

Resultater 1 - 10 av ca. 369 000 for pretty atheist girls. (0,15 sekunder)

Resultater 1 - 10 av ca. 2 360 000 for pretty christian girls. (0,08 sekunder)

Google lyger ikke.

:!:

Lenke til kommentar
Uff, trodde først denne tråden var ironisk, men etter å ha lest et par av innleggene dine er jeg ikke så sikker. Hvor i svarte skal Ateister og troende ha forskjellige gener?

Nei, sånn er det bare. Du kan ikke motsi vitenskapen. Google.com har gitt sitt bevis.

Lenke til kommentar
Jeg stod og så på religiøse meg selv i speilet her en dag, og så tenkte jeg "Dæven så pen jeg er", og så kom jeg på noen ateister jeg hadde sett i et tv-program og de så jammen meg ut som noen skikkelige myrtroll alle sammen.

Så jeg lurer på, er det noe genetisk som tilsier at religiøse er penere enn ateister?

Er du protestant eller katolikk? Jeg tror katolikker er penere enn ateister siden jeg liker utseendet på kvinner fra typiske katolske land, og i disse landene er mange religiøse. Er det derimot snakk om menn og norske protestanter kontra ateister tror jeg nok samlingen med dårlig stabla sacco sekker ser ganske like ut.

Store katolske land: Brasil, Mexico, Italia, Frankrike, Spania, Colombia

Lenke til kommentar
Uff, trodde først denne tråden var ironisk, men etter å ha lest et par av innleggene dine er jeg ikke så sikker. Hvor i svarte skal Ateister og troende ha forskjellige gener?

Nei, sånn er det bare. Du kan ikke motsi vitenskapen. Google.com har gitt sitt bevis.

Nå er jeg muligens ikke spesielt god med google, men jeg fant ingen bevis å at at ateister har andre gener enn troende.

Lenke til kommentar

Det kunne jo blitt det viss noen hadde backet opp påstandene om at religiøse er penere en ateister. Som meget godt er mulig. Men tviler på det. I så fall er det i alle fall tilfeldig, med mindre genene har noe å si om man er religøs. Og disse genene samtidig gjør deg penere.

Lenke til kommentar
Da tror jeg det er like før denne tråden blir stengt likevel. :p

Nei det blir den ikke. Derimot tar moderator seg en liten sletterunde. Jeg anbefaler folk å legge seg formaningen fra forrige moderator som var å besøk på hjertet:

Etter oppfordring så åpner jeg tråden igjen, men enhvert overtramp vil bli slettet og om alvorlig nok bli belønnet med advarsler og det som verre er. Så play nice, jeg følger med.

Om noen forsøker å provosere fram en stengning her med tull og tøys så vil det slå tilbake på dem selv.

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...