Gå til innhold

Hvilket våpen er best til shaman enhancement?

Anbefalte innlegg

Jeg har en shaman med masse masse masse honor, og den er snart 70, jeg dualwielder og det er noe jeg skal fortsette med, men jeg lurte på om det er best å kjøpe 2 1hand økser/maces eller om det er best med fist weaps? Fist weapsa har highest damage, men også lowest, samme dps og stats på begge 2..

What to do?

Takker på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en shaman med masse masse masse honor, og den er snart 70, jeg dualwielder og det er noe jeg skal fortsette med, men jeg lurte på om det er best å kjøpe 2 1hand økser/maces eller om det er best med fist weaps? Fist weapsa har highest damage, men også lowest, samme dps og stats på begge 2..

What to do?

Takker på forhånd for svar :)

Go for axes/maces<3

Var enchament en gang i tiden...men når Elemental kicker ass med litt bedre gear enn vanlig blått:p Everlon @ Trollbane :D

Lenke til kommentar
Mace > All. Pga det enkle faktum at det er minst damagegap på dem. Så ser de jo best ut og da..

Han sier ikke hvilken class han er, så å si

Er du orc, ta axes.

Er du noe annet, ta det du synes ser kulest ut :)

blir et bedre råd enn å gå ut ifra at han IKKE er orc og si at maces er best ( noe de ikke er uansett race :) )

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk Tauren Shaman (Enhancement spec, sjekk "Aikito" på armory på Sylvanas)

Men har tenkt litt, og maces og axes har lik damage, de har lik min og max damage som gir en stabil damage hele veien. Men fist weaps har lavere min damage og høyere max damage, noe som gjør det mer ustabilt men kan skape høyere crits.. Har ikke sett noen shammies med dual fists, så vet ikke helt.. Kanskje en fistweapon i main og en mace/axe i offhand eller noe? Hva gir best damage? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...