zennox Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Hehe.. litt stress å begynne med skruer osv da : p Hører flere kompiser av meg sier det finnes store hulrom bak første generasjons PS2 som du kan legge i. Noen som kan konfirmere? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Øl i kabinettet? Da blir vel ikke den ølen akkurat kald til du skal drikke den?: p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hehe.. litt stress å begynne med skruer osv da : p Hører flere kompiser av meg sier det finnes store hulrom bak første generasjons PS2 som du kan legge i. Noen som kan konfirmere? Stemmer det, ganske stor plass bak en luke, der harddisken egentlig skal sitte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har laget et hemmelig alfabet. Basert på det norske alfabetet, men jeg har byttet ut alle tegnene og laget egnge tegn for enkelte lyder og diftonger. Kanskje ikke så vanskelig for en språkekspert å knekke, men for mannen i gata er det ikke så lett. Slik kan jeg for eksempel skrive dagbok uten at jeg trenger å være redd for at noen skal forstå det jeg skriver. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva heter språket ditt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Har ikke gitt det noe navn hehe. Og, nei, jeg legger det ikke ut. Endret 20. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde en gammel cdrom jeg ikke hadde bruk for, så jeg tok ut innmaten og bruker den nå til å ha røyk/snus i. Funker fett det. Den kan tilogmed stå i pcen, så har jeg røyken/snusen lett tilgjengelig. Blir ikke snusen litt varm og tørker lett ut når du har den i PC-en? Etter å ha lest i denne tråden tror jeg at jeg kan lage meg hvertfall 2 nye hjemmesteder^^ men har ingenting å gjemme da :/ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 jeg har mekka en liten fryseboks under senga til å ha snus i. det er chill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kjøpte en ølbenk, sykt genialt. Alltid kaldt i boksen under benken. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Åpnet et rom i sekken min, og skjærte et lite snitt. På denne måten fikk jeg tilgang til et nytt rom i sekken. Her legger jeg litt av vært. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Øl i kabinettet? Da blir vel ikke den ølen akkurat kald til du skal drikke den?: p det er vel der frysern kommer inn i bildet før man setter i gang:P? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 No har eg store idear til flotte plasser:D Men en fint å kjøli rom for snuspølse noen? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har laget et hemmelig alfabet. Basert på det norske alfabetet, men jeg har byttet ut alle tegnene og laget egnge tegn for enkelte lyder og diftonger. Kanskje ikke så vanskelig for en språkekspert å knekke, men for mannen i gata er det ikke så lett. Slik kan jeg for eksempel skrive dagbok uten at jeg trenger å være redd for at noen skal forstå det jeg skriver. Trist da. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor er det trist? fordi du ikke vil dele det og det er navnløst:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kan døpe det da... Fra nå av er det kjent som Eldre Larsisk. Eldre Larsisk er topp hemmelig og kan kun læres bort til de som har vist seg fortjent til å lære dette Hellige Språg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kan døpe det da... Fra nå av er det kjent som Eldre Larsisk. Eldre Larsisk er topp hemmelig og kan kun læres bort til de som har vist seg fortjent til å lære dette Hellige Språg og hvem kan gjøre seg fortjent:D det er kryptering du driver med assa:P? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fant en gang en løs stor stein i veikanten en gang (piiiiteliten fjellvegg) tar den ut og grever litt og setter ting i og dermed steinen tilbake ogogogogog. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe.. litt stress å begynne med skruer osv da : p Hører flere kompiser av meg sier det finnes store hulrom bak første generasjons PS2 som du kan legge i. Noen som kan konfirmere? Stemmer det, ganske stor plass bak en luke, der harddisken egentlig skal sitte. Tror du det er mulighet for ett lite usb kjøleskap der inne, for å holde snusen min kald? Hadde vært ganske så imba genialt! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå