Gå til innhold

Hvilket anti-virus program da?[LØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AVG er et godt antivirusprogram, men om du føler deg usikker på det, så får du nesten bruke et annet. Hvis det er gratisprog. du er ute etter, er Avira et godt alternativ. Om det er så mye bedre, tviler jeg på (i tillegg maser det liiiitt om at det også finnes en betalt versjon i form av et påminnelsesvindu)

Jeg synes du skal beholde AVG, men...

Lenke til kommentar

Du kan (hvis du mener problemet er løst) endre emnetittelen på tråden din, ved å gjøre følgende:

-Trykk på "rediger" i første post

-Velg full redigering

-Skriv: [LØST] foran emnetittelen din.

Dette vil gjøre det mer ryddig i "antivirusprogrammer og datasikkerhet" kategorien av forumet :)

Lenke til kommentar
Du kan (hvis du mener problemet er løst) endre emnetittelen på tråden din, ved å gjøre følgende:

-Trykk på "rediger" i første post

-Velg full redigering

-Skriv: [LØST] foran emnetittelen din.

Dette vil gjøre det mer ryddig i "antivirusprogrammer og datasikkerhet" kategorien av forumet :)

klar over det men vil høre med andre først

Lenke til kommentar

jeg har avg free på PC-en men jeg har opplevd at det ikke finner virus av og til så jeg har instalert:

avira, det har jeg ikke hatt noen problemer med terningkast:5

nod32, den har oppdaget alle virus jeg har hatt på PC-en terningkast:6

spybot, den leter godt nok etter spionprogrammvare men den er litt treg.Og det hadde vært bedre hvis jeg kunne velge hvor mye den skulle lete terningkast:3

Lenke til kommentar

Etter egen erfaring anbefaler jeg BitDefender :

Har slitt i flere uker med treg PC. Norton fra Telenor var installert, men i tilfelle uoppdaget grums har jeg scannet med andre programmer; Trend Micro m.fl. - uten resultat.

Så prøvde jeg etter anbefaling BitDefender "Free Online Virus Scan" og "miraklet" skjedde - maskina kom i full fart igjen. Ca. 30 virus ble oppdaget og fjernet.

Folkens: Dollarkursen er lav, ikke vær gjerrig på noe så viktig som dette. Internet Security-versjonen koster 200 NOK og kun Antivirus 125 NOK (gj. én maskin) 30 dagers gratis prøve finnes også.

http://www.bitdefender.com

http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...