Gå til innhold

Windowsmaskin for Macmann

Anbefalte innlegg

Nå er jeg redd... Jeg har innsett at jeg trenger en stasjonær maskin, ved siden av MacBook Pro-en min. iMac og Mac mini er ikke noe alternativ, og det sitter litt langt inne å blåse 20000+ på en Mac Pro.

Jeg er ingen evangelist. Hjemme har jeg Mac, men på jobben er det Windows som gjelder. Ingen av plattformene gir meg problemer. Jeg har ikke angst mot å skru selv, men akkurat nå ønsker jeg en ferdig maskin.

OK, bruksområde:

- fotobehandling (store filer)

- spill (OK, jeg innrømmer det - jeg savner en "spillmaskin")

Dett var dett. Men jeg ønsker en maskin med moderat støynivå, og er villig til å betale ekstra for det. Vannkjøling og andre eksotiske løsninger er ikke aktuelle.

Nå skal jeg ikke kreve at andre bruker kvelden på å samle informasjon på vegne av meg. Men kunne noen gitt meg et spark i retning av noen som leverer slike maskiner, ferdig skrudd sammen - hvor det ikke er kompromiss i hvert et hjørne.

Pris: En Mac Pro vil komme på ca. 20000, så jeg er vel ute etter noe i 15000-kronersklassen som holder meg gående de neste par årene. Om den koster 10000, så er det bare fint. :) Jeg har skjerm, så det er ikke med i budsjettet nå.

Håper dere er i stand til å hjelpe en gammel Macmann som ikke lenger henger med på hardwaresirkuset ;)

Endret av swanky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...