Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hva i huleste mener de med det der? Jeg irriterer meg over det hver j'vla gang jeg får den. Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 vet bare at den største parken i moskva heter gorkjiparken, noe ala central park i new york ellers aner jeg ikke mvh nerd-light Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hæ? Hva snakker dere om? Det samme lurer jeg på. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Vi snakker om Cola seff I glasscola korkene står det forskjellige ting som "c og bli z" "oss to @ kino" og en hel haug andre. En av disse er "gork i parken" og den lurer jeg på hva betyr. nerd-light: ikke dårlig forslag det Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Åja, da er jeg med. Når du nevner det så tror jeg at jeg også har sett det en gang. Men jeg tror ikke det er noen som vet hva det betyr. Virker som cola bare skriver meningsløst tull der for at folk skal undre seg mens de drikker cola'en . Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ahh, glasscola. lenge siden jeg drakk glasscola daglig. to år siden omtrent. hadde en stor og fin samling med gorker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp, det er en formoroing av Gorkijparken... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp, det er en formoroing av Gorkijparken... Det stemmer, det var også en sovjetisk/russisk hardrock gruppe på 90 tallet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det stemmer, det var også en sovjetisk/russisk hardrock gruppe på 90 tallet hehehe sovjetisk Hardrock gruppe på 90-tallet ja mange av de Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp, det er en formoroing av Gorkijparken... Det stemmer, det var også en sovjetisk/russisk hardrock gruppe på 90 tallet " Bang Bang" :o hvis jeg ikke husker feil var det en av sangene deres Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp, det er en formoroing av Gorkijparken... Det stemmer, det var også en sovjetisk/russisk hardrock gruppe på 90 tallet " Bang Bang" :o hvis jeg ikke husker feil var det en av sangene deres "Moscow Calling" var en annen som gikk på radio i urminnes tider... den var ikke så verst (=bra). Lenke til kommentar
JornBjorn Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Navnet på parken kommer fra den russiske forfatteren Maksim Gorkij viss jeg ikke tar helt feil. Men at en av verdens største merkevarer ikke klarer å finne på noe morsomere å skrive i colakorkene forstår jeg ikke.. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dude, denne tråden er over 7 år gammel.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Eldre enn meg jo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå