GlennGrebstad Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Noen som har erfaring med blue orb montert på et radeon 8500 kort? Radeonkortet mangler 2 hull til å feste orben i så den må limes på.... Skal også lime på termaltake-ribbene på minnebrikkene. Hvilket program er foresten best til å klokke opp kortet??Har prøvd med rage3d, men d føkka opp alt som er. Skjermen blir rota til med mange striper i alle mulige farger. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Kan være at du må justere minnet like masse som prosessoren til kortet. Må i alle fall ha samme nivå på minnet og prosessoren på mitt radeon 64mb vivo kort. Ellers så skal det programmet til rage3d være av det beste. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg bruker powerstrip jeg. Går perfekt for meg. Bruker en gammel verson som jeg ikke trenger og vente 5sek på. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 er det ikke plass til blue orb på kortet?? was?? *iikk* Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg kjører blue orb og tt ramsinks på radeon 8500 brukte arctic thermal adhesive for feste og måtte kutte opp ramkjølerne for at de skulle passe. [ Denne Melding var redigert av: Gothiatek på 2002-01-13 20:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå