Antipop Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har koblet tven til pcen, med s-vhs utgangen. Eg har fått bilde på tven, og det funker, sjøl om bildet er litt uklart. men det som ikkje fungerer er at når eg sette på en film, så blir den kun vist på pc-skjermen. Tven er nokså gammel, men er det ikkje håp for å få det til? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Prøv å søk på forumet, det har vært tatt opp utallige ganger. Og det heter S-video, S-VHS er noe annet Lenke til kommentar
connect Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmm... Bildet du ser på tv'n er det det samme bildet som på pc-skjermen (clone) eller er det et sidestilt bilde (twinview)? Er det et sidestilt bilde, kan du prøve å sette tv'n som primærskjerm... men, du bør oppgi litt mer info, om os, skjermkort osv Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 det står s-vhs på inngangen på tven... kanskje ikkje viktig Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Slå av hardwareakselerasjon, bruk TVtool eller sett TV som primary display. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har du GeForce er svaret her : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=92797 Yoda Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Eg har et msn Geforce4 ti4200, WinXp Pro, ja innstillingene står på clone...tven er en bang&olufsen... Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Har fått alt til nå... takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå