d0ffen_k Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg har et seriøst svetteprøblem!, Finnes det noe som kan redusere svetten.. Jeg begynner å svette av å gå 2km!!!, jeg blir ikke sliten eller noe, jeg har god form, men begynner å svette UTROLIG fort,,,,,Er det noe som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvor er det du svetter? Er det på ryggen? Håndflatene? Under armene? Det finnes diverse legemidler, men hvis du har problemer med at du svetter mye under armene kan du se på Aluminiumsklorid 25%. Fåes reseptfritt på apoteket, stopper svette effektivt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Svetter mye på håndflatene jeg.. :/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Svetter mye på håndflatene jeg.. :/ henger meg på den... eller jeg svetter ikke jeg drypper...nesten Edit: kan forstå problemet, men det er lettere å hjelpe vist du sier litt mer.. -hvor svetter du? -er du alltid varm? iså fall føler du deg varm? -etc. etc.... Endret 17. april 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ja, jeg har fått med sånn som hjelper under armee, men jeg har begynt å svette VELDIG mye på rykken, i pannen og i skrittet... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Diverse på lommelegen.no om svette. Jeg anbefaler deg og ta en tur til legen for og prate Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det finnes noen forskjellige typer deodoranter du kan få kjøpt på apotek (aluminiumklorid). Effekten skal være meget bra Denne finnes både som vanlig deodorant, og som noe greier man tar på en gang i mnd eller noe slikt. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men mange av disse ikke-deodorantene svir som faen, og du får ikke sove hele natta Jeg har også et svetteproblem, bare av å gå 500 m til skolen og tilbake. Under armene og litt på ryggen. I mitt tilfelle er det angst tror jeg, jeg liker ikke at folk ser på meg (mange biler kjører forbi idet jeg går til skolen). Mens om kvelden, når det er rolig ute; kan jeg gå lange turer uten å svette en dråpe. Mitt tips er palmolive, der er ihvertfall den beste deoen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er forskjell på folk om de tåler den på apoteket, men hvis det er et stort problem er det virkelig å anbefale å prøve, for det er noe som virkelig kan hjelpe! Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 hjelper det for rykken, i ansiktet og under armene eller bare under armene? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det kan nok de på apoteket svare bedre på enn meg Spør; det er ikke så farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå