Toska92 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kom over denne på finn.no da jeg er på utkikk etter snekke: http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=13064652 Hvordan passer prisen til båten?Jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå er ikke jeg noen prisekspert på snekke/trebåt. Men i forhold til den min onkel kjøpte ifjor sommer til 80.000.- Så synes jeg den du har funnet der er penere. Såg ut som den ver godt holdt. Skroget såg også veldig pent ut på bildene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 e syns det var en veldig høy pris kjenner folk som har fått bedre for mindre Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ja det det første som slo meg også. Tittet på fot og år og pris og "jeg tenkt dyr den var" Trebåt/Snekke 30-39 fot Trebåt/Snekke 20-29 fot Nå vet ikke eksakt krav du har.. men tok utgangspunkt i den du linka. og jeg fant en 4-6 stk som var rimeligere og såg vel så pene ut, på bildene. Endret 18. april 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå