obo009 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei jeg begynner nå på min 2. arbeidslogg. skal rive i stykker mitt nesten nye antec 900 kabinett. Her har vi allerede fått av toppen;) 200mm viften som var der skal byttes ut med to 120mm vifter istede. det skal være mulig å henge en radiator der. men jeg lar ikke denne ligge å slenge. skal se om jeg greier å få plass til denne i sidedøren;) har fjernet ruten og mesh-en slik at jeg får plass til 200mm viften. skal ikke ha noen rute det, fordi det er lite praktisk på lan. jeg var litt sen med første bilde, hadde kamera på lading:P tabbe. men men. denne "boksen" skal stå oppa 900 kabinettet, slik at det er muligheter til å feste en radiator, og vannkjøling. det skal være en 120mm vifte i front og bak, for å sørge for god og kald luft til radiatorene. tok med et bilde til;) Side med 200mm grille montert. sitter her å lurer på om eg skal ha plexsi rundt eller om eg bare skal tette med aleminium. noen som har noen gode ideer? Bare å kommentere Endret 17. april 2008 av obo009 Lenke til kommentar
obo009 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) har du en god ide så bring it on! Endret 17. april 2008 av obo009 Lenke til kommentar
obo009 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 specs: -ASUS P5N-e SLI -Intel® Core2 Duo CPU E6850 3.00GHz @ 3.75GHz -MSI 8800gts -Crosair 2gb RAM -Hiper 730 w -Thermaltake MAX orb - cpu kjøler -500gb harddisk -160gb ekstra harddisk -NEC dvd brenner dual layer -Zalman viftestyring Lenke til kommentar
obo009 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hadde hvert koselig hvis noen hadde giddet å komme med noen komentarer JA! men siden eg først e her: KAN NOEN SKAFFE MEG EN GAMMEL harddisk? trenger en til server PC-en min. den gamle crasha! den gamle var på 30gb, og trenger ikke mer en det. please hvis noen har noe liggende si i fra, jeg betaler frakt, og kanskje en liten summ for hardisken. i morgen komme det noen nye bilder, hvor jeg sparkler, skjerer ut vindu som skal være rundt den store 200mm viften i siden. er jeg heldig med været så kan det kansje bli litt maling på meg;) snx i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå