Xifi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Heisann, jeg skal ha norsk tentamen i morgen. Vi får en oppgave det jeg skal skrive en fagtekst som skal handle om fremtiden. Noen som kan komme med forslag til hva jeg kan skrive om? Endret 17. april 2008 av Xificuz Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) du får jo egentlig bare bruke fantasien:) biler som flyr, trenger ikke å gå (gangfeltet går for deg) osv Edit: evt skriv om doom:) Endret 17. april 2008 av Rulator Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 hehe får se hva det blir til, siden jeg sansynlig vis skal skrive en artikkel og jeg ikke kan så mye om doom så blir det vel noe annet. Men takk for tipset uansett Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hehe får se hva det blir til, siden jeg sansynlig vis skal skrive en artikkel og jeg ikke kan så mye om doom så blir det vel noe annet. Men takk for tipset uansett yes lykke til:) jeg skrev et kåseri om språk når jeg hadde tentamen liksom:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå