junkboks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei! Vil ha en så stille maskin som mulig, hva bør jeg skaffe meg av strømforsyning og CPU-vifte? Blir å bruke en XP2500 barton, samt enten Radeon 9500 eller G4TI. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 skaff deg en enermax PSU på 431W, http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl evt kraftigere hvis du har råd. Så smekker du en slik: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=MCX462PLUS med ei papst vifte etter eget ønske så har du stille og meget god kjøling, dog kanskje litt dyrt Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Enermax PSUene er helt konge! Har selv en 350W Silent Plus der man kan stille viftehastigheten selv. Den er ikke hørbar på minimum, og veldig stille på 50%. Swiftech MCX462+ er nok en av de beste kjølerne, men av de dyreste. Selv har jeg en XP2500+ på vei i posten, og skal bruke en SLK-900U med Papst 92 mm på. Den er så godt som lydløs. Lenke til kommentar
junkboks Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Har selv en Enermax strømforsyning, tror det er en 300. Er enig i at den er veldig stille, men visste ikke at jeg kan skru ned farta. Er det utrygt å kjøre den på 50%? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har selv en Enermax strømforsyning, tror det er en 300. Er enig i at den er veldig stille, men visste ikke at jeg kan skru ned farta. Er det utrygt å kjøre den på 50%? hvis du ikke har noen knapp bakpå den burde du ikke stille på farta, iaffal ikke hvis du er gla i garantien din. men ellers er det helt trygt, jeg har min på minimum og det går helt fint men så bruker jeg ikke så vanvittig mye strøm heller da, men det forandrer seg vel når komplett noensinne får inn skjermkortet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå