Gå til innhold

Driver-reinstallasjon av Vista

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Eg fekk nettopp tilbake den 1/2-års-gamle PC-en min frå ein reperasjon hos ein venn av meg. PC-en vart reformatert og fekk installert Windows Vista 32-bits system på nytt. Etter det vart gjort ba han meg om å reinstallere driverane, og det er nettopp her problema kjem inn.

Eg har eit MSI-motherboard (heimeside), men eg blei svært usikker på kva slags drivarar eg må installere. Eg minnar om at eg er forferdelig grønn på akkurat dette, så hvis vedkommande kunne hjelpe meg med forståelige valgte ord så hadde det vært supert!

Operativsystem: Microsoft Windows Vista 32-biters operativsystem

Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Prosessor 6000+ 3.00 GHz

Minne (RAM): 3071 MB

Grafikkort: Nvidia GeForce 8500 GT

Eg fant denne topicen som oppgir driverane til Windows Vista RC1. Er det dei eg skal skaffe?

Hvis eg har glømt å oppgi nok informasjon, så er det berre å seie ifrå!

Beklager hvis eg er på feil del av forumet! Flytt gjerne om nødvendig

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI-moderkortet mitt er av type modell MS-7250. Etter ei god stund med søking og leiting fant eg desse fire alternativa. Eg lasta ned først ned K9N SLI Platinum men den gjor alt mykje verre. No har eg ikkje lyd heller. Dei andre hjalp meg heller ikkje. Det ser ut til at alle desse driverane er drivarar for lyd.

Kan dykk hjelpe meg? MSI MS-7250

Lenke til kommentar

Hei Syar! Windows Update vil ikkje la seg oppdatere. No har eg ikkje noko lyddriver installert, men likevel vil den ikke oppdatere seg sjølv. Når eg trykkar på manuell oppdatering (m.a.o. Se etter oppdateringer) så får eg berre feilmelding, og den vil ikkje oppdatere.

Men som sagt så har eg prøvd ut alle dei 4 forskjellige driverpakkane uten at dei har fungert. (Prøvd ut = installert og deretter fjernet pga at den ikkje vil fungere) Bør eg sende den til nokon meir profesjonelle?

Er som alltid takknemlig for alle svar! :)

Lenke til kommentar

Etter at eg har oppdatert Nvidia-kortet og lydenheten via Enhetsbehandling så vil lyden framleis ikkje fungere. Eg har prøvd å avinstallert og reinstallert opp til fleire gongar, utan å lykkast.

Er det noko meir eg må gjere enn å installere Realtek-lydenheten? For etter installasjonen så visar lydmiksaren dette: "Ingen lydenhet er installert". Enhetsbehandling visar at drivaren er installert og at lydenheten skal være klar til bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...