loathsome Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei, Hvordan kan jeg liste opp alle filene en pakke (deb) inneholder? Husker det var en kommando for dette eller noe sånt, men er litt usikker Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 aptitude show pakke forteller meg stort sett det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Del: Funger apt-get show pakke på samme måte? Edit: marsan@marsan-desktop:~$ apt-get show amarok E: Ugyldig operasjon show Jeg orka ikke å prøve med en gang. Endret 17. april 2008 av Marsan Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 man apt, evt man apt-get ? Så finner du nok uttav det. Er i min lille tid blitt litt glad i man altså, selv om jeg ikke er så flink på å tyde det som står der alltid Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 man apt, evt man apt-get? Så finner du nok uttav det. Er i min lille tid blitt litt glad i man altså, selv om jeg ikke er så flink på å tyde det som står der alltid Har rota rundt i "man"-sidene, men har ikke funnet noe av interesse. "Show"-greia viste jo ikke alle filene som blir installert med en pakke? Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Litt vanskelig å vite hva du egentlig er ute etter, men det kan kanskje være denne: sudo aptitude -s install pakke Tenkte ikke på at du kanskje mente det akkurat slik du sa det. Isåfall kan du laste ned pakken, og så bruke dpkg: dpkg -c pakke Endret 17. april 2008 av Del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå